Clubshirts SGA

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..

Ik wil graag in clubkleding van SGA spelen!

JA
13
68%
NEE
6
32%

Totaal aantal stemmen: 19

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » vr nov 02, 2007 5:42 pm

De eerste offerte is binnen. Bij 30 shirts en logo voor- én achterkant geborduurd (dat is wel veel mooier! en duurzamer!) komen we op 41 euro per shirt. (1230/30) Dat is dus te duur. Laten we het logo met tekst op de achterkant echter weg dan zijn de shirts ineens rond de 25 a 27 euro en dat is wel te doen. Een goedkoper alternatief is drukken maar dan is de kwaliteit wel minder. Wat is de maximumprijs die je voor een shirt wil betalen? Zie poll. Ik ben in afwachtng van de offerte van de concurrent. Martijn doet SGA nog iets in het potje om dit initiatief te steunen? In dat geval is het restbedrag lager en hoeven de leden pp minder af te rekenen!

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » vr nov 02, 2007 5:43 pm

Herstel er is dus geen poll :-)

ufuk
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door ufuk » za nov 03, 2007 3:21 am

Je elo op de achterkant van je kraag en op de voorkant je ideale elo (laten borduren) die je ooit hoopt te bereiken :P
Before the endgame, the gods have placed the middlegame.

Dimi
Expert
Expert

Bericht door Dimi » za nov 03, 2007 9:25 pm

Voor een beetje leuke hooded sweater van sga heb ik best 40 euro over. Voor een t-shirt niet natuurlijk. Wat wordt het eigenlijk?

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » zo nov 04, 2007 10:06 am

Ik heb dat er ookwel voor over maar weet niet of dit bedrag voor iedereen acceptabel is. Waarschijnlijk wordt het een poloshirt met hopelijk een geborduurd logo, dus goede kwaliteit.

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » zo nov 04, 2007 12:24 pm

Polo shirt of sweater heeft wel mijn voorkeur. En een goeie kwaliteit is ook wel fijn. Niet van die kwaliteit dat je na vijf keer dragen en twee keer wassen dat shirt niet meer aan kunt en een nieuwe moet kopen.

Wat kosten betreft: voor een goede kwaliteit (shirt + logo) mag het wel ietjse meer kosten. En natuurlijk: meer shirts kosten uiteindelijk minder geld per stuk!

BTW, we praten toch wel over het nieuwe logo van de club?
BTW2 is het een idee om te kijken of de jeugd(teams) een t-shirt kunnen krijgen? Stichting / bestuur denk hier eens over na.
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » zo nov 04, 2007 1:30 pm

Je kan ook in een kledingwinkel of sportzaak vragen of je ca. 40 sweaters met een fikse korting kan kopen. Ik weet ook nog wel een adres waar je de sweaters kan laten bedrukken. Jaren geleden heb ik overhemden met logo voor de club geregeld.
Er zit nog steeds schot in de zaak

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » zo nov 04, 2007 6:10 pm

Gerard, even contact met me opnemen. Een oude schoolvriend van me heeft een kledinglijn (sportkleding). Hij kan iets prachtigs aanbieden voor een voordelig bedrag.

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » zo nov 04, 2007 9:20 pm

Wie kan mij vertellen wanneer onze club is opgericht? graag de exacte datum doorgeven.
Schaakgenootschap Amersfoort een kei van een club sinds.........

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » zo nov 04, 2007 9:25 pm

Sorry; (hebbes), 3 februari 1893. :lol:

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » zo nov 04, 2007 9:49 pm

Het wordt in ieder geval een keigave tekst!

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » ma nov 05, 2007 10:06 pm

Inderdaad, kei gaaf.

Had ik afgelopen zaterdag moeten weten dat SGA meer dan 100 jaar bestaat. De teamleider van VAS1, Rob van Dongen, maakte in zijn intro speech voor de wedstrijd melding dat VAS, HSG en Philidor 1847 allen meer dan 100 jaar bestaan. Een arbiter van een vereniging ouder dan 100 jaar pastte dus mooi in dat rijtje thuis :P
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » wo nov 07, 2007 12:54 am

Even een korte reactie op onze ontstaansgeschiedenis:
In 1993 hebben we uitgebreid ons 100-jarig bestaan gevierd met vele activiteiten waaronder een 2 maanden durende expositie in de Flint over schaken en kunst. Ik was toen nog voorzitter en heb toen samen met Wim Lamme ons archief bestudeerd. In 1893 is inderdaad in Amersfoort een schaakvereniging opgericht, die na diverse fusies, samensmeltingen, afsplitsingen enz. uiteindelijk geleid heeft tot onze huidige club die onder deze naam gestalte kreeg ergens eind jaren 1950/begin jaren 1960.
Alhoewel de status van 100-jarige enigszins arbitrair was heeft de KNSB ons 100-jarig bestaan toen officieel erkend. Voor verdere details verwijs ik naar ons erelid Wim Lamme die (bijna 40 jaar lid!!) veel beter op de hoogte is van de historie dan ik (lid vanaf november 1987, he, dat is 20 jaar; bestuur, is dat een reden voor een portie rempengballen??).
Voor de liefhebbers: ik heb nog wat exemplaren van ons jubileumboek. Laat het even weten als je daar belangstelling voor hebt.

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » wo nov 07, 2007 12:53 pm

Gunie (beginner met 2 pionnen) gefeliciteerd met het 20 jarig lidmaatschap bij het SGA. Natuurlijk rekenen we as. vrijdag op een rondje rempengballen van Gunie. Die rempengballen kunnen we wel in het nieuwe logo van de club opnemen.

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » wo nov 07, 2007 4:21 pm

Als we meer dan 100 jaar oud zijn krijgen we toch het predikaat Koninklijk? Koninklijk Schaak Genootschap Amersfoort KSGA! Hoe kom je in aanmerking voor deze titel?

Plaats reactie