Supergezellige clubavond

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
SGABeest
Expert
Expert

Supergezellige clubavond

Bericht door SGABeest » za apr 19, 2008 9:43 am

Het was reuze gezellig gisteravond op de club. Gerrit en vrouw hadden een krantje vol voetbalnostalgie voor me meegenomen (met interview met de oud- superspits van Elinkwijk Michel Kruin, Tjeempie wat kon die kerel knallen......) en lieten de bierpomp weer lekker lopen. Ufuk liet ieder zien wat hogeschoolzwijnen is. Het derde won het vijfde speelde remise. Bijna iedereen die je kon verwachten was er (De meeste wegblijvers waren van het eerste, maar die moeten vandaag aan de champagne). De enige die echt ontbrak, was ons aller Gunie. WE HEBBEN JE GEMIST GUNIE! Uiteraard leidde dit tot allerlei speculaties.
"Als Veenendaal degradeert, zou Gunie dan weer voor Amersfoort gaan spelen. Bijvoorbeeld in het supergezellige vijfde?"
"Zou Gunie dan meedoen, in het door Arjan en Zwannie ontworpen nieuwe SGA shirt?"
De wildste fantasiën vlogen over en weer. Hilariteit alom. De sterkste kwam toch wel van zijn aartsrivaal, ons aller Wim Lamme die in gezamenlijkheid met het hele bar koor tot de volgende volzin kwam:
"Gunie, met zijn meewindkapsel, komt zelfs in zijn witte akelapakje met kwastjes aan de kousen, de laatste onderlinge vijf partijen niet in de buurt om van mij te kunnen winnen. Hij is best wel op zijn plaats in het vijfde!"
Gun we hebben je ad rem reacties aan de bar wel gemist. Maar toch veel gelachen.
Als je het nieuwe SGA tenue aanschaft krijg jij, als enige!, iets extra's van ons allen. Op de rode baan waar het SGAlogo komt krijg jij dan een borstzakje en een wit pochetje en van Arjan nog een gratis strak wit broekje erbij. Tot gauw makker!
Help! Hij communiceert.........

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Re: Supergezellige clubavond

Bericht door Gunie du Chatinier » zo apr 20, 2008 10:27 pm

Fijn om te merken dat ik het enige lid ben die zowel bij aanwezigheid alswel bij afwezigheid garant staat voor een verhoogde gezelligheid.
Omdat we met Veenendaal uit naar Brunssum moesten ben ik vrijdag al gegaan om bij mijn broer te logeren (die woont daar vlak bij).
We hebben het vege lijf weten te redden door met 3-5 te winnen.
Ik speelde op bord 1 tegen hun 2300- speler. Na mijn plusremise zakte hen de moed in de schoenen (dat leek toch een zeker punt) en liepen we relatief snel uit naar 4,5-1,5 terwijl we aan 4-4 genoeg hadden.

Evengoed is het niet zeker dat ik voor Veenendaal zal spelen volgend seizoen. Zij hanteren een indelingssysteem dat volledig gebaseerd is op de KNSB rating(met een uitzondering voor getalenteerde jeugdspelers) en het is nog maar de vraag of ik dat ga redden.
Aanstaande vrijdag ben ik er weer en kan iedereen zijn flauwe grappen aan mij persoonlijk adresseren. Ik heb net een nieuwe Magnum (nee, niet het ijsje) gekocht en heb wel zin om die in te werken.

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » zo apr 20, 2008 10:50 pm

Ik heb net een nieuwe Magnum (nee, niet het ijsje) gekocht en heb wel zin om die in te werken.
Tja Gunie, ik denk dat het werkwoord is : inlopen : zie hieronder jouw mogelijk nieuwe aankoop

MAGNUM is al decennia lang de absolute marktleider in het produceren en leveren van uitermate lichte en comfortabele UNIFORM-schoenen. Wereldwijd worden onze schoenen dagelijks gedragen door professionals bij politie, defensie, justitie, beveiligings- en bewakingsdiensten en hulpdiensten zoals de brandweer en de ambulance.

Ook de VEILIGHEIDSSCHOENEN van MAGNUM worden met plezier gedragen. Onze veiligheidsschoenen bezitten een uitstekende pasvorm en zijn geschikt voor diverse werkomstandigheden. Tevens voldoen ze aan de nieuwe strengere CE-norm inzake veiligheidsschoeisel.
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » ma apr 21, 2008 9:13 am

Tjeempie. Als er maar geen stalen neuzen in zitten......anders gaan die geelzwarten het nog voelen ook!
Help! Hij communiceert.........

ufuk
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door ufuk » ma apr 21, 2008 4:34 pm

Je kan er zeker heel hard mee knallen met je nieuwe Magnum Gunie! Kost wel een hoop duiten. Nu begrijp ik jouw drang om geld te sparen:D
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=6941
Before the endgame, the gods have placed the middlegame.

Plaats reactie