Voor de Voetbal kenners.

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..

Wie wordt er Kampioen dit jaar?

PSV
6
26%
Ajax
6
26%
Feyenoord
6
26%
Hereveen
0
Geen stemmen
Twente
1
4%
Roda
0
Geen stemmen
AZ
0
Geen stemmen
Vitesse
3
13%
Anders natuurlijk
1
4%

Totaal aantal stemmen: 23

Anthon
Gevorderde
Gevorderde

Re: Voor de Voetbal kenners.

Bericht door Anthon » vr sep 19, 2008 2:37 pm

mag ik soms niet realistisch zijn???
Just because I'm losing, it doesn't mean I'm lost. -Lost!, Coldplay-

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » za sep 20, 2008 1:24 am

Ik begrijp die opmerkingen over feijenoord niet. Als je met 1-0 verliest terwijl de tegenstander qua veldspel, kansen en balbezit met 6-0 had kunnen winnen hebben ze het eigenlijk voortreffelijk gedaan. De uitwedstrijd gaan ze hooguit met 3-0 verliezen, hetgeen een prestatie van formaat zal zijn.

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » za sep 20, 2008 1:24 am

Ik begrijp die opmerkingen over feijenoord niet. Als je met 1-0 verliest terwijl de tegenstander qua veldspel, kansen en balbezit met 6-0 had kunnen winnen hebben ze het eigenlijk voortreffelijk gedaan. De uitwedstrijd gaan ze hooguit met 3-0 verliezen, hetgeen een prestatie van formaat zal zijn.

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » za sep 20, 2008 8:14 pm

Remy schreef:Ag ja,, zelfs de slechtste voorhoedespeler van feyenoord staat hoger in de topscorerslijst dan 1 of andere 020 speler. daarnaast heeft 020 al wel 2 doelpunten gemaakt in 180 minuten. Feyenoord daarentegen heeft er al 6 gemaakt :D

Zoals hofland zei; We zullen laten zien waarom iedere ploeg bang hoort te zijn in DE KUIP

:twisted:
Zoals Hofland zei: Kan hij makkelijk zeggen vanaf de bank :shock: Lekker excuus om niet tegen Ajax te spelen. Ik ben geblesseerd :mrgreen:
Kick 'em while they're Down.
http://www.youtube.com/watch?v=SRaw_DBxQaI

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » zo sep 21, 2008 2:45 pm

Goh hofland speelde toch nog.
Maar niet de hoofdrol die was voor de scheidsrechter. Timmer mocht natuurlijk geen rood krijgen (Haalde Leonardo onderuit) in de eigen kuip, en ja een penalty geven in de laatste minuten moet je ook durven.

Nee de hoofdrol was voor scheidsrechter Schaamhaar. Helaas 2-2 de lachende derde moet wel PSV zijn. Maar die komt ook nog wel aan de beurt want het rammelt ook daar aan alle kanten. Feyenoord mag nog even blijven dromen dat het een topploeg is.

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » zo sep 21, 2008 3:39 pm

Dus deze keer lag het aan de scheidsrechter :)

Ook Robert blijkt een echte 020 aanhanger ofwel nooit de hand in eigen boezem steken natuurlijk :!:
Verba volant, scripta manent

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » zo sep 21, 2008 3:48 pm

ik kan ze voor je opsommen hoor jeroen. En zelfs de netrale toeschouwer zal toegeven dat Braamhaar de hoofdrol speelde.
En ik geef het gelijkspel er niet aan af. Ajax moet zo een ameteurclubje gewoon oprollen klaar. Ik schreef alleen dat de hoofdrol niet voor Hofland was maar voor scheidsrechter Schaamhaar.

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » zo sep 21, 2008 9:15 pm

ha, en Stuntelaar zei hetzelfde 8)

lijkt me een goede referentie...
Verba volant, scripta manent

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » zo sep 21, 2008 9:23 pm

Ag ja jeroen... Onze grote voetbalkenners Martijn Z en Robert K denken weer eens te weten hoe het zit.

De punten die robert K aan haalt zijn helemaal gegerond, daarentegen ging aan de 2-1 van Ajakkes een overtreding op tomasson vooraf, kreeg alleen biseswar geel voor een schwalbe terwijl stuntelaar en swalbarez wel tig keer naar de grond gingen. Daarnaast hadden die ajakkes spelers allemaal smerige overtredingen en mocht er doorgespeeld worden andersom niej.. Maar ag ja

Feyenoord mazzelde inderdaad op grond van samenvatting NOS..

Kijk je de wedstrijd live dan zul je gezien hebben dat ajax het verdiende om te verliezen!! Maar deze 2 heren denken het beter te weten

DROOM LEKKER VERDER!! EN LEEF LEKKER VERDER IN JE EIGEN WERELD :D
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » zo sep 21, 2008 9:29 pm

Heb de wedstrijd nog niet gezien, maar het is wel bekend dat Braamhaar een zeer zeer slechte scheidsrechter is. Het niveau van de Nederlandse scheidsrechters is zwaar onder de maat en verpest regelmatig een wedstrijd.
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » zo sep 21, 2008 10:03 pm

klopt hij benadeelde beide ploegen heel erg ajax maakte wel 6x keer hands en nog niej fluiten :!:
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » zo sep 21, 2008 10:30 pm

Remy eerst lezen dan klagen.
Braamhaar bepaald het verloop van de wedstrijd. Het is triest dat zulke mensen zulke wedstrijden moeten fluiten.
Ik heb nergens gezegt dat braamhaar alleen Ajax benadeelde ik heb alleen geschreven dat Braamhaar in de hoofdrol speelde.

Sytze van der Velde
Expert
Expert

Bericht door Sytze van der Velde » ma sep 22, 2008 7:50 am

Tja, het is maar net welke definitie van goed fluiten je voor een scheidsrechter hanteert.......

Kennelijk vinden sommigen hier dat een scheidsrechter een schwalbe/lichte duw/matige duw in het strafschopgebied even goed moet kunnen beoordelen terwiijl hij zijn diagonaal loopt, dan wij achter de buis na drie herhalingen en twee vertraagde beelden.
Dat verliest de scheids altijd, daarom heeft een goede scheids een andere definitie op zak: "zorgen dat een voetbalwedstrijd indien enigszins mogelijk een rechtvaardige uitslag krijgt." En iedereen die ik gisteren hoorde, vond 2-2 een terechte uitslag voor een spannende Feyenoord - Ajax!

Oud topscheidsrechter Leo Horn, die zo goed was dat hij af en toe gevraagd werd voor competitiewedstrijden in Spanje etc., gaf dat ook in een interview ronduit toe.
En als een club geen onterechte strafschop tegen wil krijgen van mij, moet men maar zorgen dat de tegenpartij niet in het strafschopgebied komt of dat er nooit contact tussen spelers daar ontstaat.

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » ma sep 22, 2008 11:50 am

dan moet je ze geen van alle geven Sytze. En ik doel ook niet alleen op de strafschoppen. Timmer moest ook Rood Hebben.

Maar bovenal Scheidsrechters moeten eens allemaal hetzelfde fluiten, dan heb je geen discussies. Maar bovenal ze moeten gewoon eens televisie beelden gaan gebruiken.

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » ma sep 22, 2008 3:51 pm

Zouden wat havenbaronnen geschoven hebben......?
Notariaat, vastgoedmensen, banken, overige financiële instellingen, arbiters die op eigen wedstrijden gokken, het lijkt steeds meer een grote criminele bende!
Voor we het weten spelen we net zoals België alleen voorrondes CL, omdat de noesten het van de kwalitatieven moeten winnen vanwege de winst op de dagkoersen. :evil:
Help! Hij communiceert.........

Plaats reactie