Piet Peelen haalt de Telegraaf

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
SGABeest
Expert
Expert

Piet Peelen haalt de Telegraaf

Bericht door SGABeest » za sep 13, 2008 12:14 pm

In de schaakrubriek van Hans Böhm, die vaak lijkt op kopieerwerk van Chess FM, Schach, Schachticker en TWIC, staat deze keer een verslag van de Amstelveense denksportdag. Ooggetuigeverslag van PP: "Ik stond gewonnen, en toen kwam ineens mijn tegenstander op me af met een ijzeren buis, ik schrok daar ontzetten van." Drie leuke eindspelopgaven (met oplossingen) complemeneteren het stukkie.
Help! Hij communiceert.........

Piet
Beginner
Beginner

Re: Piet Peelen haalt de Telegraaf

Bericht door Piet » zo sep 28, 2008 11:21 am

Hoi Ton,

Voor het eerst in mijn leven is een toernooi afgeblazen!
Tijdens de eerste ronde waren er enkele windvlagen die stukken over het bord naast me bliezen. Door breeduit te zitten voorkwam ik dat op mijn bord. Verderop het plein woei een kraam omver. Na de partij liep ik al wat in het rond om een luwer plekje te zoeken. Helaas liet de organisatie de 2e ronde gewoon beginnen. We gingen zitten en toen kwam er een harde windvlaag. Ik zat aan de verkeerde kant en kreeg een kraam over me heen. :shock: Toen ik opstond was het een behoorlijke ravage. Gelukkig viel de persoonlijke schade mee. Had slechter kunnen aflopen. Vele Garde-klokken zijn gesneuveld en triest einde voor organisatie. :cry: Dat Hans Böhm nog een paar uur mensen voor snelschaken uitdaagde vond ik dapper van hem. :!:

http://www.rtvnh.nl/sport/index.asp?newsid=89797 RtvNH maakte nog aardig item waar ik in te zien was met pleistertje op m'n hoofd. Saillant detail was dat ondertussen in het Caribisch gebied de wind iets harder blies...

Plaats reactie