De Floor-verdediging !!

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Martin Bos
Expert
Expert

De Floor-verdediging !!

Bericht door Martin Bos » zo sep 14, 2008 11:07 am

Zoals velen van jullie, die wat langer lid zijn van SGA, weten is Floor op dit moment druk doende om doctor in de bewegingswetenschappen te worden. Dat is na jaren hard werken bijna zover. Op 2 oktober om 13:45 in de aula van de Vrije Universiteit, De Boelelaan 1105, 1081 HV te Amsterdam zal Floor haar inmiddels beroemde proefschrift: 'Optimal pacing strategy in competitive athletic performance' verdedigen. In het kort: hoe komen onze 1500m schaatsers de winter door. Dat lijkt me reuze interessant en ga er dus heen. Wie nog meer? Om dit heugelijke feit te vieren is er 's avonds een feest om 21:00 uur in de Amstelstroom (http://www.amstelstroom.nl). Gaarne veel reactie want het is voor Floor veel leuker om voor een volle aula te staan die haar verdedigt!
Er moet meer gerockt worden !!

super marti
Expert
Expert

Re: De Floor-verdediging !!

Bericht door super marti » zo sep 14, 2008 11:22 am

Ha Martin,
Ik ben er die avond bij want dit wil ik niet missen natuurlijk. Helaas ben ik overdag al volgeboekt met andere feestelijkheden.
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Anthon
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Anthon » zo sep 14, 2008 12:20 pm

misschien dat ik wel ff kom kijken, een interessant onderwerp en ik ben dan toch toevallig in de buurt. (moet dan alleen wel ff een college schrappen)
Just because I'm losing, it doesn't mean I'm lost. -Lost!, Coldplay-

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » ma sep 15, 2008 6:55 pm

Dat ga ik dus niet redden (voor zover ik dat nu zo zie) maar wens Floor alvast heel veel succes!!!!!!!!!!!!!
Zet hem op tijger!
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » do okt 02, 2008 6:50 pm

Up-date

Floor is dus gepromoveerd, gefeliciteerd meid!! Doctor in de bewegingswetenschappen?!!

Vanmiddag zijn Martin en ik afgereisd naar Amsterdam VU en persoonlijk een show gezien die zijn weerga niet kende :
- Aula met een man of 180 in volle spanning
- Een optocht met allerlei hoogleraren en 1 met een toverstok en een bel ervoor die alles inleidde
- Podium met een toog voor Floor, aan weerzijden geflankeerd door een 2-tal personen. Nog ff vragen wie dat nu waren :?:
- Tegenover haar een hoogleraar of 10.
- De presentatie van Floor die super was, filmpje, uitleg, diagrammen etc.
- 5 hoogleraren die de vragen afvuurde, Floor verdedigen. Twas smullen.

Na een beraad van een minuut of 2 (kunnen er ook 3 zijn geweest) iedereen weer terug en was het officieel. Gepromoveerd!!!!

Hierbij nogmaals mijn felicitaties, kvond het zonder overdrijven erg leuk om dit te zien, veel historie en traditie, leuke en leerzame presentatie, mooie jurk aan!! , etc.
Nogmaals : GEFELICITEERD :!: 8) :? :lol: :lol:
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

Sytze van der Velde
Expert
Expert

Bericht door Sytze van der Velde » vr okt 03, 2008 7:57 am

Mooi verslag van dit speciale evenement Cas!

Even gegoogled op "flankerend beleid" + de datum om te info te vinden over die twee types die Floor flankeerden: dat waren twee paranimfen, zeer bijzondere wezens met mythische uitstraling ........

Die man met de toverstok stond ook vermeld: een zekere heer Pedel, een dure jongen als je kijkt op http://www.huureentovenaar.nl :roll:

Overigens Floor, van harte gefeliciteerd met je promotie! :D

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » za okt 04, 2008 5:30 pm

En nu heeft Floor tijd zat om achter de jongens aan te gaan. Of gaat Floor weer verder studeren. :?: Voor de titel godin van de bewegingswetenschap. :lol:
Er zit nog steeds schot in de zaak

Plaats reactie