Ton vs Gunie

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Dimi
Expert
Expert

Re: Ton vs Gunie

Bericht door Dimi » do sep 17, 2009 1:39 pm

Ton van Bladel schreef:Ik denk niet dat er in de Hoed Couture collectie 2010 gedacht is aan een confectie serie of een pêt à porter versie Jeroen. Gunie's meesterlijke creaties zijn unica's! Maar ja..... geld wat lonkt kan een mens doen veranderen, zelfs Gunie.

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » do sep 17, 2009 3:10 pm

Dimi schreef:
Ton van Bladel schreef:Ik denk niet dat er in de Hoed Couture collectie 2010 gedacht is aan een confettie serie of een pêt à porter versie Jeroen. Gunie's meesterlijke creaties zijn unica's! Maar ja..... geld wat lonkt kan een mens doen veranderen, zelfs Gunie.
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Alexander
Beginner
Beginner

Bericht door Alexander » za sep 19, 2009 6:04 pm

JanK schreef:Ik zag zojuist op nu.nl het volgende filmpje gezien: http://www.nuvideo.nl/achterklap/30836/ ... useum.html. Maar ik heb het nieuwe hoedje van Gunie daar nog niet bij zien staan. :roll:
Grappig dat je dat zegt. Het toeval wil namelijk dat er 2 versies van dat filmpje zijn. In het orgineel staat de hoed er wel op namelijk! Het hoofddeksel bleek schijnbaar een vervalsing en de shoot is daarom opnieuw gedaan. Zie hier het oorspronkelijke fragment van het filmje waarin de hoed wel te bewonderen is... :D

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » zo sep 20, 2009 10:54 am

Een bijzonder hoogstaand staaltje creativiteit en monitoring Alexander. De aanname dat het hier vermoedelijk om een vervalsing gaat kan ik bevestigen noch ontkennen..... Misschien dat Gunie licht op de couture kan werpen?
Help! Hij communiceert.........

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » za okt 03, 2009 10:58 pm

Gunie is hard op weg om erelid van het SGA te worden. Een keurige hoed zou hem dan niet misstaan. Ik vind Gunie zeker erelidwaardig voor het SGA.
Het werd voor Gunie tijd om zijn imago op te poetsen. De afgelopen 3 jaar is hij immers als mr.rempengbal van het SGA door het leven gegaan. Kom op Gunie: blijf poetsen !. Zet je hoed op !. geeft acht ! :roll:
Er zit nog steeds schot in de zaak

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » zo okt 04, 2009 10:44 am

Gunie, voor wie ik bijzonder veel respect heb, is een absolute steunpilaar van SGA. Niet alleen liet hij een ruim batig saldo na als voorzitter (helaas werd het eigen vermogen niet vaak gebruikt voor extra activiteiten, maar er waren ook geen grote schulden en contributieverhogingen, wel heel veel gezelligheid, de barbecue, naar nicotine stinkende kleren en vaak kenmerkende gratis rempengballen in zijn voorzittersperioden), maar hij stond en staat altijd klaar om te helpen. Zowel als de trekker naar ons huidige thuishonk, als teamcaptain bij thuis- en uitwedstrijden van vele teams, als raadgever voor nieuwkomers, als opruimer van de stukken van hen die het weer eens vergeten zijn (helaas altijd veels te luidruchtig en altijd in mijn denktijd naast mijn speelbord), de jaarquiz (met natuurlijk weer minstens een lullige vraag over mijn persoontje), zijn geduld bij mijn plagerijtjes tijdens speelavonden ("Rustig maar jongen, busje komt zo en brengt je terug naar de inrichting!"), zijn niet aflatende humor, zijn goede voetbalkennis, zijn culinaire kwaliteiten, zijn kennis van de nederlandse taal en niet te vergeten zijn enorme creativiteit in niet te evenaren blouse- en mutsenlijnen, zowel in de haute couture als in het confectie assortiment. Kortom Gunie, met of zonder een kuise en niet met bakhoer geparfumeerde Hijaab, maar vooral in zijn "Oh la la-lijn", heb ik graag om me heen in de vereniging.

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » ma okt 05, 2009 10:10 pm

De titel van dit draadje suggereert een tete a deux tussen de heren Bladel en du Chatinier.
Gezien het feit dat in de laatste bijdrage van eerstgenoemde een werkelijk fantastische karaktereigenschap van laatsgenoemde ontbreekt, voel ik mij genoodzaakt een extra veer in de reeds overvolle poepdoos van laatstgenoemde te stoppen;

Als verliezend teamspeler is Gunie de rust zelve, een luisterend oor en vraagbaak voor diegenen die de fraaie jaren 70 anekdotenbak door een gebrek aan hormonale dwang bij paps en mams hebben gemist.
Ik stel daarom voor dat Gunie de schaakoscar voor 2009-10 gaat krijgen, of hoe dat ding ook moge heten.

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » ma okt 05, 2009 11:06 pm

heren, heren, als dit zo door gaat durf ik binnenkort niet meer op de club te komen. Om dat alvast te oefenen zal ik as vrijdag er niet zijn ivm een 'short break'.

tot de 16e allemaal.

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » di okt 06, 2009 10:03 am

Lukas Boutens schreef:........ voel ik mij genoodzaakt een extra veer in de reeds overvolle poepdoos van laatstgenoemde te stoppen.........
Lukas pas je wel op voor de spetters!

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » di okt 06, 2009 3:18 pm

@ Ton,

Ik ben het helemaal met je eens, ik denk dat we eerst maar eens met een hoge clisma bij de heer du Chatinier moeten beginnen, dan rustig een half uurtje wandelen langs de fraaie Amersfoortse singels om de boel even uit te laten waaien en dan alsnog een schitterende pauwenveer als dank voor zoveel fraai teamgenootschap!
Door omstandigheden ben ik a.s. vrijdag ook niet van de partij, ik ga mijn stinkende best doen om de 16e daarentegen wel van de partij te zijn en aldus mijn teamgenoot in het o zo verdiende zonnetje te zetten.

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » di okt 06, 2009 6:36 pm

Krijgen we op 16 oktober dan erwtensoep a la du Chatinier, gevuld met rempengballen ?. :lol:
Gunie weet van de hoed en de rand !
Er zit nog steeds schot in de zaak

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » di okt 06, 2009 8:49 pm

[quote="Lukas Boutens"][@ Ton,
..... ik denk dat we eerst maar eens met een hoge clisma bij de heer du Chatinier moeten beginnen, ......quote]
Hoezo we 8) ? Ik zit niet in het BDSM circuit Lukas! Maar Gunie :shock: ? Tsja. Ik zou het echt niet weten. Eerdere draadjes hebben wel suggesties over zijn libertijnse praktijken gesuggereerd, maar om nu gelijk de hele dikke arm onder te spuiten.... Zou die dat echt prettig vinden, of bedoel je het alleen maar uit erwtensoepspettervoorzorg? :mrgreen:

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » wo okt 07, 2009 12:14 pm

@ Ton,

Ik heb gekozen voor we omdat ik nogal van die bouwvakkersklauwen heb en dat kunnen we Gunie na al zijn fantastische verdiensten voor de sga toch zeker niet aandoen.
Nee, neem dan heer Bladel met zijn poezelige handjes, voorwaar een fraai klusje voor heer Bladel.
uiteraard ben ik wel aanwezig om vervolgens de Gunie-poeperd met lauw water af te spoelen..
16-10 is meteen een mooie datum, me dunkt.

Salut,

Gunie-aanbidder

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » wo okt 07, 2009 12:46 pm

Beste Lukas, dank voor het in mij gestelde vertrouwen, maar ik heb wat andere gedachten bij een opdrachtgever opdrachtnemer relatie dus van die veer gaat niet veel terecht komen. Arme Gunie, en dat allemaal omdat ik je waarschuwde voor mogelijke spetters......

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » wo okt 07, 2009 9:15 pm

Het is net als met de huidige crisis; moeilijke tijden heeft sterke leiders nodig.
Ik ben de laatste jaren meer een afdek-type en dan vooral de variant van lauw water, beetje besprenkelen en afsoppen en droog deppen.( Sinds ik me geabonneerd heb op dat groot letterboek wordt er niet meer gedekt:)).
Ik stel bij deze voor dat we de 16e even de koppen bij elkaar steken om een goed plan van aanpak in elkaar te draaien, zeg maar een soort van maatwerkje voor de echte clubman, en dan op de achtergrond dat 'daar hoorden zij engelen zingen'.

Salut, de bedstee wacht..

Lukas

Plaats reactie