Nieuw lid?

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
wbvreeuwijk
Newbie
Newbie

Nieuw lid?

Bericht door wbvreeuwijk » ma okt 13, 2008 11:47 am

Heren,

Ik heb weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag.

Mijn 8 jarige zoon is geïnteresseerd in schaken. De basisbeginselen heeft hij inmiddels onder de knie, maar hij zou graag wat verder willen gaan met schaken en het leren schaken. Mijn vraag is nu, is het een goed idee voor hem om lid te worden van de S.G. Amersfoort? Van wat ik heb gezien op de site wordt er erg actief geschaakt en allerlei partijen en toernooien gespeeld. Ik denk echter dat het voor hem leuk zou zijn als hij wat meer in de vorm van lessen of trainingen.

Wordt hier bij het S.G. Amersfoort ook aandacht aan besteed?

Gegroet,
Bas van Reeuwijk.

super marti
Expert
Expert

Re: Nieuw lid?

Bericht door super marti » ma okt 13, 2008 2:27 pm

Hallo Bas,
Leuk dat je zoon geinteresseerd is in het schaken. Op vrijdag vanaf 18:45 start bij ons de jeugd. Daarin wordt een wisseling van competitie en trainingen gegeven. De jeugd traint vaak in meerdere groepjes die ingedeeld worden op speelsterkte, zo kan iedereen meedoen. Aankomende vrijdag is een competitieronde. De eerste maand kan hij het gewoon vrij proberen om te zien of hij het leuk vindt.

Kom vooral een keer kijken op vrijdag in de Drietand en laat je zoon een keer meespelen of trainen.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag.
Voorzitter@sgamersfoort.nl
0612835875
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Plaats reactie