Hans Bohm doet morgen (zondag) verslag WK op televisie

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
JanK
Expert
Expert

Hans Bohm doet morgen (zondag) verslag WK op televisie

Bericht door JanK » za okt 25, 2008 3:56 pm

Ik weet nog niet hoe laat, waar en wanneer, maar ik weet wel dat er opnamen worden gemaakt voor Studio Sport.

Ondergetekende mag hem technisch ondersteunen met het gebruik van DGT hard- en software. En moet derhalve morgenmiddag naar Hilversum. Ik zal buiten beeld blijven 8)
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Re: Hans Bohm doet morgen (zondag) verslag WK op televisie

Bericht door Jeroen Schuil » za okt 25, 2008 4:48 pm

onze eigen Jan Krabbenbos, bekend van radio en televisie :lol:
Verba volant, scripta manent

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » zo okt 26, 2008 12:42 pm

Het wordt de middaguitzending, waarschijnlijk tegen het eind van de middag, zie http://www.nos.nl/nosstudiosport/uitzen ... ondag.html.
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Sacapiece
Expert
Expert

Bericht door Sacapiece » zo okt 26, 2008 6:10 pm

Jammer dat het voornamelijk een gezamenlijke klaagzang "vroeger was alles beter" en "de computer verpest alles" van Hans en Mart was...
iets meer inhoud naast alleen het slot van de derde partij had van mij wel gemogen!
Maar voor Jan vast wel leuk om studio sport achter de schermen te zien?!

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » zo okt 26, 2008 9:00 pm

@Sacapiece: Als schaker heb je helemaal gelijk. Maar voor de gemiddelde kijker van Studio Sport kun je de stellingen natuurlijk ook niet te moeilijk maken. Die heeft al moeite met de voetbalanalyses (zie ander draadje op dit forum). 8)

Doel was o.a. de sport schaken weer eens in het voetlicht van de nationale televisie te krijgen. Ander puntje was het gebruiken van andere technieken voor het weergeven van partijen, anders dan een demonstratiebord. Wat mij betreft zijn beide gelukt.

Verder was het wel leuk om eens handjes te schudden met de anchormannen en dame van Studio Sport, een kijkje in de studio te hebben (heb de hele live uitzending achter de camera's gestaan) en te zien wat de mogelijkheden voor het promoten van het schaken bij het grote publiek voor mogelijkheden zijn.
Greetz,
Jan

Plaats reactie