Feyenoord

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Remy
Expert
Expert

Re: Feyenoord

Bericht door Remy » ma apr 20, 2009 4:13 pm

Ja, Zaterdagavond was een heel heet avondje Feyenoord.. Ik heb uiteindelijk moeten rennen voor de ME. Stond weer eens op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Er braken namelijk wat Twente-hooligans uit en dat wou remy wel ff zien..

Verder was op basis van 2e helft verdiende overwinning (maar eerste helft was twente 20x bter dan een lamlendig feyenoord) maar de ommeslag was die domme Perez die "terecht" boos werd op GIO die hem door midden trapte.. Toen kwam het publiek tot leven en is het gaan spoken met 1-0 winst en 3rode kaarten tot gevolg (hadden er 4 moeten wezen)

Twente legde namelijk een doorgebroken speler neer, hij kon daar ook geel voor geven, maar dat zou de 2e zijn van die speler.. Maja winnen is winnen..

En die kneuzen van ajax kunnen niej eens winnen van PSV.. wat een zielig hoopje stront ahahhahhahaha :twisted:
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

Peter
Expert
Expert

Bericht door Peter » di apr 21, 2009 1:38 pm

Het valt mij op dat in draadjes over voetbal op dit forum (waarom moet dat eigenlijk?) het taalgebruik 'minder netjes' is. Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben die zich daaraan stoort. Wellicht is het zelfs de reden voor het feit dat er steeds minder 'leuke draadjes' zijn op ons eens zo leuke forum!
Grooooovy BABY!

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » di apr 21, 2009 6:06 pm

tis inderdaad te hopen dat Feyenoord komend jaar beter voetbalt dan is de irritatie misschien iets minder groot en kan er weer gezellig over schaakzaken geforummed worden;-)

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » wo apr 22, 2009 5:52 pm

Peter schreef:Het valt mij op dat in draadjes over voetbal op dit forum (waarom moet dat eigenlijk?) het taalgebruik 'minder netjes' is. Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben die zich daaraan stoort. Wellicht is het zelfs de reden voor het feit dat er steeds minder 'leuke draadjes' zijn op ons eens zo leuke forum!
Peter is jouw analyse dat het aan het onderwerp van het draadje of aan de persoon die schrijft ligt?
Help! Hij communiceert.........

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » vr apr 24, 2009 8:19 am

Het negatieve zit 'm in het woord van het onderwerp :lol:
Er zit nog steeds schot in de zaak

Plaats reactie