Feyenoord = Wanbeleid

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Remy
Expert
Expert

Feyenoord = Wanbeleid

Bericht door Remy » wo jan 14, 2009 11:43 pm

Als de spelers nu niks gaan presteren.. Gaat het helemaal fout.. Ohwohw.. Verbeek ontslagen :oops:

Ik houd mijn hart vast,.. degradatie in het vizier :oops:
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Re: Feyenoord = Wanbeleid

Bericht door Gunie du Chatinier » do jan 15, 2009 1:14 am

Als Ajax-supporter leef ik met je mee Remy. Het ontslag van Bosz en Wim Jansen kan ik me nog wel voorstellen omdat zij beleidsbepalend en beleidsadviserend waren. Maar het ontslag van Verbeek gaat alleen maar averechts werken. Bovendien ik nieuwsgierig naar de opvolger. Welke tovenaar gaat deze selectie wel aan het voetballen, doelpunten en punten scoren krijgen. Mario Been?? Doet het uitstekend bij NEC; alle respect daarvoor, maar Verbeek deed het ook uitstekend bij Heerenveen.
Ik wens jou en alle andere Feijenoordsupporters veel sterkte (en dat is niet cynisch bedoeld).

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » do jan 15, 2009 8:17 am

Op de supporterssite staat dat Been niet komt. De spelers willen van Hanegem.. Bosz en Jansen waren solidair aan Verbeek en terecht.. Ik denk overigens nog steeds dat het beleid goed was.. De spelers vertikken het gewoon om hun nek uit te steken voor Feyenoord en Verbeek.. Kijk hoe het vorig jaar ging bij AZ :!:

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » do jan 15, 2009 8:31 am

De begrafenissfeer bij Feyenoord moet snel verdwijnen. Uitstraling en er voor elkaar voor willen gaan is van belang. Verbeek dacht dat hij die verwende jonge profs wel even zou kneden en kwam van een kouwe kermis thuis. Jammer voor de sympathieke trainer, maar op het sociale vlak kan hij in het trainersvak nog wel wat leren. Weten wat er speelt en omgaan met een groep (zoals Bert van Marwijk dat kan) is niet iedereen gegeven.

Ik pleit voor super Mario, maar we zullen wel zien. Het moet van de spelers komen dus een door hen geaccepteerde trainer heeft de voorkeur. Jammer van Wim Janssen overigens. Peter Bosz is dertig miljoen verder en kan bij Donner een beroep gaan doen op een uitkering. Die kan volgend jaar wel bij RKC aan de slag of zo.
Verba volant, scripta manent

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » do jan 15, 2009 8:50 am

Ik vind Verbeek een goede trainer. Die man komt wel weer aan de bak (bijv. Utrecht). Maar ook de voorgangers van Verbeek (oa. van Marwijk en Koeman) liepen al stuk op die Rotjeknor mentaliteit. Jongens als Biseswar, Fer, Green, Bahia, hebben nog nooit gehoord van Coen Moulijn, Eddy Treijtel, Franz Hasil, Henk Wery, Theo Lazeroms, Ove Kindvall, Willem van Hanegem en Joop van Dalen. Die mannen hadden pas echt een hart voor Feyenoord.
Er zit nog steeds schot in de zaak

Patrick
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Patrick » do jan 15, 2009 2:25 pm

Ze moeten nu 2x tegen Heerenveen, als ze die verliezen dan gaat het goed mis. Dan kun je beter even niet in de buurt van de Kuip komen, de spelers misschien ook wel niet. Op zich is het ook een vreemd moment, de resultaten van de laatste 10 jaar tegen Heerenveen zijn niet echt positief te noemen.

Als ik Mario Been was zou ik lekker in Nijmegen blijven. Misschien dat een type als van Hanegem of Beenhakker hier iets mee kan, puur op basis van status en ervaring.

@Jeroen: bij van Marwijk zakte het de tweede seizoenshelft ook helemaal in. Dan kun je misschien de spelers wel begrijpen maar de resultaten waren niet echt geweldig.

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » do jan 15, 2009 2:43 pm

Patrick, ik had het dan ook niet over resultaten maar over gevoel jegens een spelersgroep. Dat is een belangrijk onderdeel van het vak lijkt mij, en dat mist Verbeek blijkbaar nogal, terwijl ik dat een sterk punt vond bij Van Marwijk.
Verba volant, scripta manent

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » do jan 15, 2009 5:27 pm

Been naar Feyenoord is hetzelfde als Verbeek weghalen bij Heerenveen. Die gasten doen het prima bij een subtopper en strijden voor Europees voetbal. Bovendien is de sfeer er stukken beter. Waarom zou je je dan wagen aan zo'n rotklus in Rotjeknor. Been zou wel gek zijn, hij heeft nu een mooi Feyenoord verleden en dat dan verpesten door een zootje gasten te trainen die de echte Feyenoorders niet eens kennen. Ik zie een tendens. Al die clubs in het Noorden en Oosten hebben de boel dik voor mekaar (Kijk naar Groningen, Heerenveen, Twente en ook Heracles als kleine club doet het met beperkte middelen uitstekend). De vraag is of Feyenoord nog wel een promotie is. Verbeek had in Friesland moeten blijven. Nu die Eric Knudde er nog uit bij Feyenoord trouwens. Liegen over Verbeek, hij zou de Kerst van 2009 halen, nou hij haalt Pasen nog niet eens. Hij lijkt Van Middelmatig wel, nog zo'n draaikont. Ondertussen prima voor Ajax natuurlijk. Het predikaat Klassieker kan wel de prullenbak in, of beter nog vervangen door Arena en Kasteel. Meer Oudheid en Middeleeuwen in ieder geval. Ajax-Sparta klinkt toch veel mooier. De Kuip is hooguit leuk voor een concert. Of maak er een park van. :D

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » do jan 15, 2009 6:30 pm

Ik begrijp het echt niet Remy.
Werknemers die hun directe leidinggevende kiezen.......... een Raad van Commissarissen die daar naar luistert.............. Da's toch min of meer een communistisch bottom up tintje.
Laat die spelers toch 50% van hun salaris inleveren bij de club wegens wanprestatie.
Iedereen wil toch gewoon een goed Feyenoord zien en als ze niet goed genoeg zijn in ieder geval een hard werkende ploeg. Waar zijn de spelers van het niveau Peter Houtman, Laseroms, Israël, Graafland, Moulijn, Been, Hasil etcetera. Niet te vinden, alleen maar zakkenvullers die het legioen mishagen. Dan maar een jaar een forse tik en opnieuw beginnen met eigen jeugd!
Wat is er mis met FC Dordrecht - Feyenoord op de Krommedijk voor de eerste peiodetitel?
Help! Hij communiceert.........

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » do jan 15, 2009 10:11 pm

Het blijken de oudjes te zijn die Verbeek eruit wilden vanwege de barre trainingsmethoden.. Het zijn gewoon smerige, laffe achterbakse mislukkelingen die geen bal kunnen raken.. De feyenoord Fan-Side heeft laten weten als er vrijdag niet gewonnen word met goed voetbal.. De rapen echt gaar zijn..

@ Gerard.. Bestte gerard, je slaat meerdere malen de plank mis.. Verbeek zijn kontrakt werd niet verlengt. Dus hij moest weg bij heerenveen.. Daarnaast heeft Verbeek zelf aangegeven dat er een onwerkbare situatie is ontstaan door de spelers. Daardoor kon Gudde niks anders doen dan Verbeek op non-actief zetten..

Ja ton, ik zie het gebeuren.. volgend jaar Feyenoord-dordrecht.. ga je dan met me mee :D

@ Jeroen: Het ligt helemaal niet aan de praat kwaliteiten van Verbeek.. Het ligt puur aan de spelers.. Heb je bijvoorbeeld Sibon ooit horen klagen bij Heerenveen.. Pranjic?? Ga zomaar door.. NOOIT :!:

Ik hoop op Been, en niet zoals de spelers willen Van Hanegem ( de gedachte erachter is natuurlijk; als het regent.. traint de kromme niej) Het zijn laffe achterbakse watjes

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » do jan 15, 2009 10:14 pm

remy tis gezellig hier op het forum vind je ook niet met cashewnoten een lekkere leffe dubbel kom ik de avond ook wel door dacht eigenlijk aan smolarek smollie de jonge en de ouwe die stroopten hun mouwen nog eens op.....

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » do jan 15, 2009 10:16 pm

Prima idee.. iedereen die een Feyenoord-hart en Het FEYENOORD_KARAKTER bezit kan het worden.. Daarom nog steeds onvoorstelbaar dat Verbeek is ontslagen :evil:

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » do jan 15, 2009 10:41 pm

denk je niet dat ze nicky hofs missen :lol: :lol: :lol: :lol:

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » do jan 15, 2009 11:08 pm

Bij Ajax zijn een paar afdankertjes in de aanbieding die voor Feijenoord een versterking zijn.

Peter
Expert
Expert

Bericht door Peter » vr jan 16, 2009 12:13 pm

Het is zeer verdrietig wat er nu bij Feyenoord gebeurt. Dat gun je je ergste vijand niet :lol:

Maar ff serieus...

Ik denk dat het de hoogste tijd wordt voor Don Leo. Hij is DE man die Feyenoord uit deze crisis kan halen. Hij staat boven alle vormen van kritiek, is een meester in het bespelen van de pers en natuurlijk het publiek en daarbij komt dat hij ook uitblinkt in het managen van een spelersgroep. Snel halen die held! Dan komt alles weer goed met Feyenoord.
Grooooovy BABY!

Plaats reactie