goede training

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
SGABeest
Expert
Expert

goede training

Bericht door SGABeest » zo dec 07, 2003 5:59 pm

Piet heeft vandaag weer een heel goede training gegeven, helaas was er slechts een opkomst van 5 trainingsbeesten. Gelukkig hebben we daarom extra veel muffins van Jeannine gekregen, die haar verjaardag vierde.
Laatst gewijzigd door SGABeest op ma dec 08, 2003 8:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Sytze van der Velde
Expert
Expert

Bericht door Sytze van der Velde » ma dec 08, 2003 2:25 am

Helemaal eens met Ton: uitstekende training in ontspannen sfeer met heerlijke muffins + weinig belangstelling (5 leden).

Dat laatste kan aan Sinterklaas of toeval gelegen hebben, maar m.i. zou het ook kunnen dat het lag aan de voorlaatste training, die sommigen (inclusief mijzelf) wat tegenviel.

Daarom wil ik nog eens benadrukken (weet het ten slotte zelf uit eigen ervaring als jeugdtrainer :wink: ) dat iedere trainer wel eens een iets mindere dag heeft. Ik ben nu anderhalf jaar regelmatig bij Piet op de training geweest en vind dat hij een vrij zeldzame combinatie heeft van hoog niveau, goede voorbereiding, positieve + respectvolle benadering van alle aanwezigen en inspelen op ideeën van iedereen.

Bommetje vol hoeft de zaal niet te zijn, maar iets meer mensen zou de volgende keer (18 januari a.s. voor 1900- groep) een goede zaak zijn .....

Sytze van der Velde
Expert
Expert

Bericht door Sytze van der Velde » ma dec 08, 2003 2:29 am

Toch bij nader inzien niet helemaal eens met Ton: Jeanine is namelijk nog lang niet jarig (en ook niet net jarig geweest) :mrgreen:

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » ma dec 08, 2003 8:18 pm

Dan hoop ik dat ze de volgende keer weer iets te vieren heeft!!!

Plaats reactie