Kan iemand mij alsjeblieft helpen herinneren?

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Kan iemand mij alsjeblieft helpen herinneren?

Bericht door RobertKrouwel » do nov 26, 2009 9:13 am

Volgende week sta ik op de Eurostarbeurs in Stockholm. Graag willen we daar ook weer wat met het schaken doen. Dus ik mag niet vergeten om morgen eerst aan het bestuur te vragen of ik een paar borden met stukken kan lenen, en ze vervolgens ook in mijn auto te zetten.

Dit zijn natuurlijk altijd dingen die je op een gezellige avond vergeet, maar dan heb ik dus een probleem.
Ben jij beter in zulke zaken te onthouden? Help mij dan morgen even dit te herinneren.

Thanks
Kick 'em while they're Down.
http://www.youtube.com/watch?v=SRaw_DBxQaI

arjan
Expert
Expert

Re: Kan iemand mij alsjeblieft helpen herinneren?

Bericht door arjan » do nov 26, 2009 2:44 pm

Kan ik mee naar Stockholm ? Misschien kan je baas nog wat hand- en spandiensten gebruiken. Een ticket meer of minder maakt toch eigenlijk niet uit. :lol:
Er zit nog steeds schot in de zaak

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » do nov 26, 2009 3:14 pm

Waarschijnlijk alleen als je hem helpt herinneren aan de borden en stukken, deze draagt, opstelt op lokatie, af en toe een demopotje speelt tegen dhr. Krouwel, het bier betaald, etc.

Ik kan je helaas niet helpen herinneren Robert. Door zakelijke omstandigheden te laat terug voor de interne competitie. En bij ons hebben zakelijke omstandigheden 95% met schaken te maken. Zo ook morgen. :mrgreen:
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » do nov 26, 2009 3:16 pm

Met Robert hoef ik niet mee, maar als Jan nog een plekje vrij heeft, houdt ik mij van harte aanbevolen. Zijn (dienst)reis, zo begreep ik gisteren, is schaakgerelateerd. Ik haal wel koffie Jan, zo vaak als je wilt!
Verba volant, scripta manent

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » do nov 26, 2009 3:29 pm

Die van morgen of die van volgende week? Morgen hebben ze leuke serveersters, Jeroen.

Volgende week mag ik mee naar het Londen Chess Classic, om de opbouw van de elektronische borden en de verwerking tijdens de eerste ronde te ondersteunen. Leuk speelveld: http://www.londonchessclassic.com/ en een bekende hoofdarbiter, IA Albert Vasse.
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Plaats reactie