Highlands

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Martin Bos
Expert
Expert

Highlands

Bericht door Martin Bos » wo jun 09, 2010 9:31 pm

Afgelopen zondag was ik te vinden op het geweldige Highlands festival. Ik moest daar constateren dat er onder de schakers slechts weinig muziekliefhebbers zijn. Tot mijn verbazing waren er toch enkele lichtpuntjes. Op de foto is op de voorgrond overduidelijk, niet te missen ons SGA beest te herkennen. Deze werd losgelaten en heeft de dag van zijn leven gehad. Maar waarom en hoe? De foto verder bekijkend zien we waarom. Ons SGA-beestje was onder de betoverende invloed van Gunie, wie had dat kunnen denken! Gunie, in een stemming fluweel paars pakje (SGA-beestjes beschrijvingen omtrent Gunie ga ik echt niet verbeteren) op zijn mondharp deed SGA-beest helemaal uit z'n dak gaan. Jammer dat jullie dat gemist hebben. Het was een gedenkwaardige happening :D . Een paar biertjes deden de rest voor ons huisdier!
Bijlagen
Ton en Gunie.JPG
Ton en Gunie.JPG (77.48 KiB) 569 keer bekeken
Er moet meer gerockt worden !!

SGABeest
Expert
Expert

Re: Highlands

Bericht door SGABeest » do jun 10, 2010 3:49 pm

Inderdaad lijkt dat kalende voorhoofd op dat van Gunie. Een andere overeenkomst is dat geen van beide kunnen zingen. :!: Gunie al helemaal niet en de man in het paarse pak zong alles op een en dezelfde toonhoogte zonder een spaan emotie. :( Daarentegen was hij een echte Chigago jongen "I know how to eat pussy". "Just practice on you licking stick boy!" :wink: De man met het Guniehoedje en de roodwitte gitaar. Monster Mike Welch bracht wel pure blues "No schedule, just emotion is what's driving me! 8) Mijn hoogtepunt van het festival was echter dat ik, na haar spetterende en wervelende optreden, dat het midden hield tussen Janis Joplin en Bonny Rait en Big Etta James, uitgebreid met Dana Fuchs kon kussen...... :P
Het bier was ook wel lekker. :mrgreen:
Help! Hij communiceert.........

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » vr jun 11, 2010 8:18 am

Als je op Youtube kijkt merk je dat die Monster Mike Welch een stuk beter is dan Gunie in het paars.

Goed om te horen dat Dana Fuchs wat voeding voor nieuwe bluesnummers opdoet op het Highlands. Al twijfel ik of titels als "I saw his petje and kissed a Ton" of "Where did my Ton go" echte krakers worden...
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Martin Bos
Expert
Expert

Bericht door Martin Bos » vr jun 11, 2010 8:28 am

Cats in the bladle...

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » vr jun 11, 2010 10:03 am

Ik had de stommiteit begaan door tegen PK te zeggen dat ik de borden wel wilde doen. Highlands derhalve gemist. Volgend jaar beter plannen.

Monster Mike Welch heb ik wel vaker live gezien. Die kan zeker spelen.
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » vr jun 11, 2010 1:04 pm

super marti schreef:Als je op Youtube kijkt merk je dat die Monster Mike Welch een stuk beter is dan Gunie in het paars.

Goed om te horen dat Dana Fuchs wat voeding voor nieuwe bluesnummers opdoet op het Highlands. Al twijfel ik of titels als "I saw his petje and kissed a Ton" of "Where did my Ton go" echte krakers worden...
We hebben het, qua muziek, alleen gehad over een emotionele interpretatie van "I rather be a blind girl, than to see you walk away with her....."
Help! Hij communiceert.........

Martin Bos
Expert
Expert

Bericht door Martin Bos » za jun 12, 2010 9:20 pm

Plaats reactie