29 juli: Voetballen tegen Soest

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Lennart
Expert
Expert

Re: 29 juli: Voetballen tegen Soest

Bericht door Lennart » wo aug 04, 2010 11:25 am

Ben er helaas niet bij.

JeroenBugel
Expert
Expert

Bericht door JeroenBugel » do aug 05, 2010 4:29 pm

Hoe laat en waar?
Misschien kan ik wel even langshoppen :)

Patrick
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Patrick » do aug 05, 2010 5:28 pm

Om 19.45 uur, het veldje aan de Witte de With straat. :D

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » vr aug 06, 2010 10:36 am

En weer een inmaakpotje!
Ondertussen is het traditie dat de uitspelende vereniging met minder spelers opkomt dan de thuisspelende vereniging. Gisteravond werd er in Amersfoort gespeeld. Soest kwam met 6 en wij waren (naast drie enthousiaste supporters) met 8 voetballers. Het kunstgras in de Kruiskamp leent zich uitstekend voor een potje 6 tegen 6 en met twee wissels leek er voor ons geen vuiltje aan de lucht. Echter, wie schetst mijn verbazing toen Martijn zich vol vuur aanmeldde als gastspeler bij Soest en als een speer naar de overkant overliep :?
Voor alle duidelijkheid: vorige week leende Soest twee voetballers aan ons uit, waarvan er eentje de 1-2 en 1-3 hoogstpersoonlijk op zijn naam mocht schrijven. Logisch dat wij dan ook graag onze minst begiftigde voetballer afstaan :?:

Maar goed, het voetballend vermogen bij SGA bleek van een beduidend hoger niveau dan dat van Soest+.
Het team? Ewoud de Groote hield zijn doel voor zover nodig goed schoon, Alexander was weer de bekende sta in de weg (immer gestoken in die lange spijkerbroek, die al menig vijandelijke spits zand in de ogen heeft gestrooid), Patrick was overal tegelijk op het veld te vinden (vaak met succes), Jeroen en Lars zorgden voor het jeugdige elan (volgens mij gingen beiden lopend naar huis na afloop, zoveel energie zat er nog in) en Peter zette als een echte veldheer de troepen weer op de juiste plek.
Om 21.45 uur (bij een 11-3 stand) vond ik het genoeg. Vier goals, knie open, een ei op mijn linkerenkel en zeurende rechterachillespees was genoeg voor een avondje gezond vermaak.

Op naar volgende week.
Tip: niet op een groot veld :!:
Verba volant, scripta manent

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » vr aug 06, 2010 11:21 am

Jeroen Schuil schreef: knie open, een ei op mijn linkerenkel en zeurende rechterachillespees was genoeg voor een avondje gezond vermaak.

Op naar volgende week.
Tip: niet op een groot veld :!:
Opdracht volbracht. Over het doorgaan op een keeper met bal zullen we maar niet meer beginnen ;P
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » vr aug 06, 2010 11:34 am

Opdracht volbracht. Over het doorgaan op een keeper met bal zullen we maar niet meer beginnen ;P
Tsja, als jouw teamgenootje van Soest mij op volle snelheid met een duw in de rug en een schop op de enkels lanceert, kom ik natuurlijk niet meer om die enorme torso van je heen :roll:

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » vr aug 06, 2010 12:23 pm

*denkt terug aan de situatie....OH ja onze schuil lag als een bakvis op het droge aan de voetjes van de onverschrokken keeper*

Nee inderdaad dan moet je met volle snelheid op een stilstaande keeper inlopen, je had geen enkele kans.. eeuh keus :twisted:

Was een leuke pot, al speelde ik niet echt een lekkere pot. Bal wilde gewoon niet doen wat ik wilde. Gelukkig ging keepen wel ok.
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » vr aug 06, 2010 12:36 pm

Ga dan ook opzij! Een Amersfoorter blijft natuurlijk staan, maar jij verdedigde de kleuren van Soest. Die weten meestal wel van wijken :twisted:

Duidelijk is in ieder geval geworden dat wij meer voetbal hebben op de vierkante meter en Soest pas echt aan voetballen toekomt als er minimaal 50 meter open veld voor ze ligt. Volgende keer een tafelvoetbalmatch?

JeroenBugel
Expert
Expert

Bericht door JeroenBugel » vr aug 06, 2010 1:05 pm

Tafelvoetbal, ik ben voor!

Na al die sprankelende verhalen op het forum was ik toch erg nieuwsgierig geworden.
Dus ik reed alle wijken in de buurt van het veld door en vond uiteindelijk het mooie gras.

Het was een leuk potje! Qua stand iets minder spannend dan de vorige weken als ik het forum moet geloven.
Al met al was ik blij maar vooral opgelucht toen ik de laatste bal (in plaats van in de kruising) vol over het hoge hek heen schopte, net niet door de ruit van een huis daar :oops:

Plaats reactie