29 juli: Voetballen tegen Soest

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Remy
Expert
Expert

Re: 22 juli: Voetballen tegen Soest

Bericht door Remy » ma jul 19, 2010 3:23 pm

Ik heb erg zin om donderdag langs te komen. Zal alleen moeten kijken of dat wel haalbaar is!
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » di jul 20, 2010 10:04 am

ja hoor Remy, je stapt in een trein en dan ga je naar Amersfoort. Bus 5 is de snelste route naar het veld. Als je je broertje meeneemt kan je ook eten bij je ouders, scheelt in je kosten en hebben we een goede keepert erbij ;P
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » di jul 20, 2010 5:51 pm

Bij deze moet ik mij dus afmelden. Heb een afsluitvergadering van het Algemeen Bestuur van mijn kroegje. Enige voordeel is dat we die houden onder het genot van meerdere speciaal biertjes in een gezellige bruine kroeg!

Veel plezier! Als ik uit Frankrijk ben dan kom ik wel een keer langs!
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » wo jul 21, 2010 11:02 pm

Morgen is het weer raak. De 3de pot voetbal tegen Soest.

We spelen in het Soesterkwartier veld van Lennart (zie enkele posts eerder) en trappen om 19:45 af.

Er is nog plaats voor 1 of 2 man voetballend vermogen. Natuurlijk schittert onze coach nog in afwezigheid, maar dat gaat hij morgen in Tutu en ponponnetjes goedmaken denk ik :D

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » do jul 22, 2010 7:26 am

Dacht het wel.........
Roze is de kleur van aanvalluh!! Bergklassement en zo
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » zo jul 25, 2010 8:25 pm

Geen Coach, maar keeper redt de 4-3 overwinning

Hoewel SGA helaas verstoken was van de briljante ingevingen van Coach Oskam en met zijn bierflesjes, bleek hij toch de uitblinker van de avond. Het noodlot sloeg al vroeg toe voor onze SGA vriendjes. Zwan zou met Erik aantreden als spits en laatste man. Helaas geen Erik en geen Zwannie van Persie. Zou de schaamte van de week ervoor toch teveel zijn geworden??? Helaas was hij niet bereikbaar voor commentaar, zijn zaakwaarnemer beloofde ons een spoedige terugkeer van deze gigant.
Met de broeders Ootes op hoogtestage in Zwitserland leek het een kansloze avond te worden. Gelukkig was SGA versterkt door het technische duo Rob en Joeri, die ons op aanvallende wijze ondersteunden.
Toch nog een tactische zet van onze coach. Door zelf als schietschijf in de goal te dienen wilde hij de tegenstand ontregelen. Een tactiek die briljant bleek in zijn eenvoud.

Soest bleek in grote getalen opgekomen en om gelijke partijen te houden, mochten wij ons prijzen met de steun van Erik Smedema, die ging spelen naast ons koningsduo Patrick en Alex. Een solide defensie waar menig counterclubje jaloers zou zijn.

Voorin zouden Rob en Joeri als volleerd zaalvoetballerina's door de vijandelijke verdediging paraderen.

Na een korte warming up konden we beginnen. De eerste minuten waren wat aftasten en wij hadden de eerste kansen. Erik bleek niet alleen een goede verdediger maar ook sterk in de omschakeling.
Na een klein kwartiertje spelen was het weer de topspits van Soest Hilbert die de score opende. Met een soort van ski beweging liep hij door de defensie en schoot de eerste binnen.

Gelukkig kwamen we snel erop terug door goed samenspel in de aanval en een stevig afstandschot. Vrij snel daarna vielen ook de 2-1 en de 3-1 na lepe aanvallen. Vooral het combinatie spel tussen de achterhoede van Alex,Patrick en Erik werkte soepel samen met de buiten spelers (Rob en Martijn) en diepe spits Joeri. De wedstrijd bleef daarna lange tijd in balans en de score liep op naar 4-2. Ware uitblinker bleek aan onze zijde de nieuwe keeper, Caspar "De Cat" Oskam.
De kans op 5-2 was er toen een counter eindigdde op 1 tegen 1 met de keeper. De keeper werd omspeeld en zag zich genoodzaakt de man weg te schieten in plaats van de bal. Penalty zult u denken, maar de scheidsrechter wilde van niets weten, geen kaart geen penalty.

Ondanks enkele briljante verdedingsactie van Patrick die het gevaar Hilbert prima onder controle hield. De Cat die met de vreemdste manouvres het doel schoonhield en het snelle combinatie spel van Joeri en Rob bleef een nieuw doelpunt uit.
Na de publiekswissel van Joeri om 10 uur kwam Soest nog terug tot 4-3 na een fraaie combinatie. De resterende tijd was Soest in de aanval, maar bleef het doelpunt uit. Na een blessurebehandeling van Jarno, blies keeper Caspar de wedstrijd af.

Komende donderdag de return in Soest.
Vermoedelijke opstelling:
- Caspar de Cat
- Patrick de Beul
- Zwan van Persie
- Alex de Sloophamer
- Jeroen S.
- Martijn
- Robbie ballerina

Geruchten doen de ronde dat SGA een nieuwe captain heeft gevonden. Captain Sokje schijnt op een Arnhemse bar gezien te zijn, met enkel een SGA tok. Of dit onderdeel van een act in het dagelijks leven of het toonbeeld van blijdschap na een succesvolle transfer, is nog onduidelijk.

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » wo jul 28, 2010 8:54 am

Gisteren is in de besloten training de viering van doelpunten aan de orde geweest. Een van de varianten is alvast als preview beschikbaar:

http://www.youtube.com/watch?v=AKlucE-5 ... re=popular

Lennart
Expert
Expert

Bericht door Lennart » wo jul 28, 2010 10:21 am

Maar die penalty kan beter jongens:

http://www.youtube.com/watch?v=R405X8Elx_M

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Re: 29 juli: Voetballen tegen Soest

Bericht door Jeroen Schuil » vr jul 30, 2010 8:41 am

Het wachten is nu natuurlijk op de videobeelden. Onbegrijpelijk dat op dit niveau geen gebruik wordt gemaakt van technische hulpmiddelen. Die 11e goal van Soest was natuurlijk buitenspel, de 14e was echt niet over de doellijn en bij nummer 18 werd de bal toch met de hand meegenomen?

Bovendien, die 2e gele kaart van Alexander sloeg echt nergens op. De doorgebroken speler die zogenaamd door Caspar werd neergehaald stond nog voor de middenlijn en dat Peter iemand bij de knieën zou hebben afgezaagd is echt onzin.

Gelukkig was er op al onze 3 (DRIE) doelpunten niets aan te merken...
Verba volant, scripta manent

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » vr jul 30, 2010 10:50 am

Ja het was een pijnlijke vernedering. De eerste in 3 wedstrijden was het veel beter, ik denk dat onze coach moet zoeken naar antwoorden!!! :twisted:

Ik denk we misten Robbie Ballerina, 2 gevleugelde Ootes en Zwannie van Persie "net" teveel van het goede. Gelukkig zagen Jeroen en Peter wel hun eerste speelminuten, altijd mooi als de jeugd een kans krijgt.

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » vr jul 30, 2010 3:25 pm

Kheb mijn knie verdraaid. Bedankt nog :)

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » vr jul 30, 2010 3:35 pm

he verdraaid! Vanaaf toch wel aanwezig (in een rolstoel mss)?
Verba volant, scripta manent

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » vr jul 30, 2010 3:47 pm

Nou ja, verdraaid. shock:
Ik kan wat lastiger lopen, schiet soms door mijn been heen (kracht weg uit knie, veel pijn in die spier) maar........dat belet mij natuurlijk niet om met de houten poppetjes te spelen.
Je bent een die-hard SGA'er of je bent het niet.

Was getekend,
Kreupele " WARRIOR " Caspar

JeroenBugel
Expert
Expert

Bericht door JeroenBugel » di aug 03, 2010 10:39 pm

Wanneer wordt er weer gevoetbald? :roll:

Alexander
Beginner
Beginner

Bericht door Alexander » wo aug 04, 2010 10:59 am

Hier een mail van Martijn
Martijn schreef: Heren,
Na de verpletterende nederlaag van vorige week moeten we een revanche hebben!
Daarom komende donderdag weer voetbal.

Afhankelijk van het aantal deelnemers spelen we bij de locatie achter de KVVA of op het kunstgras bij Lucas. Dat laat ik jullie natuurlijk zo snel mogelijk horen.

Laat dus even horen of je er bent dan weten we welk veld we kunnen kiezen.
Als je d'r bij wilt zijn reageer dan even :wink:

Plaats reactie