Zomercompetite

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Martin Bos
Expert
Expert

Re: Zomercompetite

Bericht door Martin Bos » do aug 05, 2010 9:06 pm

Zo te lezen zijn de prijzen van Gerrit te hoge voor Tonnemans.

We kunnen hem inderdaad begraven :| .
Er moet meer gerockt worden !!

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » vr aug 06, 2010 12:09 pm

Vanaaf weer een avondje beuken.

Ik hoop natuurlik op genoeg slachtoffertjes en onze eerste uitvaller is er al.
" Armagnac Tonnie" : De man die aan het omvormen is tot papieren lid of...............verrast Tonnie boy ons nog vanaaf?
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » vr aug 06, 2010 4:45 pm

Nog een kleine 3 uur.

Zijn jullie ook zo benieuwd of " Bon Ton " langs gaat komen????????????????????
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

rogier
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door rogier » vr aug 06, 2010 6:05 pm

Ik ben er vanavond weer bij.

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » vr aug 06, 2010 7:42 pm

De kerel van Rooie Annie van de overkant heeft nachtdienst.
Ik kan dat vrouwke toch niet de hele avond alleen aan de Medoc laten zitten.....
Help! Hij communiceert.........

JeroenBugel
Expert
Expert

Bericht door JeroenBugel » za aug 07, 2010 1:28 am

Ton.....Joske had nog wel haar speech voorbereid over wat het nieuwe kabinet zou moeten worden, en had speciaal een tekst voor je op de rug van haar shirt laten maken!

Ik denk dat je nu iets goed te maken hebt....

Martin Bos
Expert
Expert

Bericht door Martin Bos » za aug 07, 2010 12:41 pm

Het was inderdaad een interessante discussie. Verder voorzie een sombere toekomst voor D66. Ze missen namelijk debateertalent.
Er moet meer gerockt worden !!

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za aug 07, 2010 1:42 pm

@ Jeroen. Joske leeft met te veel wisselende teksten en beelden. Ze weet niet wat ze wil! Dan weer heeft ze iets op haar tieten staan, dan weer op haar rug. Maar het is vaak tegenstrijdig!
De ene keer is ze tegen Islamitische onderwijs, de andere keer is ze voor polygamie van vrouwen en vertelt ze trots aan de bar ( zeker drie getuigen) dat haar zuster verliefd is op een geit (ik druk me hier nog netjes uit!). Mensen die partijen aanhangen die er constant wisselende denkbeelden op na houden om maar op het pluche te mogen kruipen kunnen geen stabiliteit bieden Jeroen! D'66 is gewoon een georganiseerde neo liberale vorm van rechtsnietchristelijke machtswellustelingen die niet door hebben dat je gezag, door eigen gedrag en voorbeeldfunctie, van anderen krijgt. Maar ze oefenen liever zelf macht uit en laten het een na het andere proefballonnetje los om te kijken hoe de goegemeente reageert. Kokketeren met Groen en de Pluchefetisjisten van de Arbeidsloze toekomst, en onderwijl gewoon grof rechtse maatregelen er tussen door weven......
@ Martin. Ben het volkomen met je eens Martin!

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » za aug 07, 2010 11:33 pm

D'66 staat dus eigenlijk voor Dobbelsteen 66.

Wouter Waagmeester
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Wouter Waagmeester » zo aug 08, 2010 12:26 am

Weet iemand ook nog waar Ton voor staat?
Ik hou het wat ons SGA-Beest betreft op: (Toeval of Niet) - Trots op Nederland !!

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » zo aug 08, 2010 8:49 am

Gunie du Chatinier schreef:D'66 staat dus eigenlijk voor Dobbelsteen 66.
Briljant en volledig to the point maestro!
Wouter Waagmeester schreef:Weet iemand ook nog waar Ton voor staat?
Ik hou het wat ons SGA-Beest betreft op: (Toeval of Niet) - Trots op Nederland !!
Ik begrijp dat je "er" nog steeds over wil praten jongen. Ik ga tijd vrij maken voor je in mijn overvolle agenda!
Het zal niet makkelijk worden bij al die ankers Bordeaux die ik Rooie Annie van de overkant nog moet helpen door te werken..... . Maar ik help graag een clubcompaan. Wat doet je denken dat ik sympathie of nog erger heb voor Rita's beweging?
Het moge duidelijk zijn dat ik, zonder een zweverig gevoel te hebben, zweef sinds Marcus Bakker de kamer niet meer verlicht met klare taal. Pimmetje, Geert, Rita, Jobje, Femke, Alexandra de draaikont, Mark en Maxime, geen van allen halen en haalden ze het bij de microfinanciering en de gulle lach van Maxima.

Bij de gemeenteraadverkiezingen kan ik dan nog op de lokale cabaretier stemmen, maar bij de landelijke verkiezingen zie ik meer Leugenaars, Oplichters, Pluchefetisjisten, Economieverkrachters, Godsdienstwaanzinnigen, Farmacieondersteuners, JSFgraantjemeepikkers, Maandelijkse onderwijshervormers, Genocidesponsors, de enige, nog dagelijks actieve, imperialistische staat steunende en haar oorlogsindustrie verdedigende nitwitten, Gezondheidzorg tot op het bot uitkledende saneerders die het niet te gek wordt als in verzorgingshuizen voor toiletpapier bijbetaald moet worden, dat medische pedicure privé in rekening gebracht wordt, dat er pyamadagen bestaan, dat bewoners verplichte winkelnering kennen en daarvoor standaard servicekosten moeten betalen, hoge bijdragen voor kledingwassen normaal vinden evenals een verplichte deelname aan verzekeringen die de instelling aflsuit, of het presteren een verhuisvergoeding in rekening te brengen voor slachtoffers die van verzorging naar verplegingafdeling moeten gaan, of zelfs fruit en frisdank tijdens de hitte met opslag in rekening brengen. Nee zelfs extra toeslag heffen als er meer dan een keer per week gedoucht wordt!!!!! In zo'n landelijke politieke constellatie van VIEZERIKKEN smacht ik naar Marcus Bakker, die helaas niet meer is.

En dan die voortrekkers van jeugd- en dierenpartijen, die dankzij onze gezamenlijke strijd, samen met de NVSH aan het front, zich heerlijk kunnen ontplooien en ontwikkelen, oorlogsvrijheid kennen, een studiebeurs voor iedereen, die zich niet realiseren dat onze ouwetjes dit land hebben opgebouwd en dat er tijden waren dat er nog geen grammetje vlees gekocht KON worden. Die liever keuzes maken om honderden dassen aan de natuur over te laten, dan als vrijwilleger te werken in een voedselbank of kringloopwinkel. Dat rechtse liberale rakkers (die nu de Zorgverzekeringsector volledig in handen hebben) het studentenvolk toeriepen met "Is gehakt niet goed genoeg voor jullie?" - hoezo nu een liefhebber van een biefstukje van een kilo aanvallen? - Dat voorzitters van maatschappelijke organisaties een redelijk loon kregen in plaats van drie of vier ton uit gemeenschapsgeld of collectebijdragen (wel heel veel zogenaamde Linkse vertegenwoordigers van Groen en Partij van de Arbeidsloze toekomst in deze categorie. In werkelijkheid guillotine kandidaten als het de periode van de Franse revolutie zou betreffen). Dat de directeur van de Staatsloterij - ja van de staat dus, VAN ONS!!!! - voor het wettelijk toegestaan leiden van gokken, liberaal ZES TON jaarlijks opstrijkt. Maar nee hoor, klakkeloos en rustig egoïstisch op partijen stemmen die die wanboel veroorzaakt hebben en nog erger laten worden.

Maar ik ga zeker tijd voor je vrij maken Wouter. Want een menselijk exemplaar die mij in de categorie Rita indeeld heeft hulp en zorg nodig!

Wouter Waagmeester
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Wouter Waagmeester » zo aug 08, 2010 11:35 am

Ton, we noemen je voortaan Toon (Trots Op Oud Nederland)

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » zo aug 08, 2010 12:13 pm

Wouter Waagmeester schreef:Ton, we noemen je voortaan Toon (Trots Op Oud Nederland)
Als je nu ook al de Pluralis Majestatis hanteert Wouter, dan moet je je afvragen of dit de toon is die de muziek maakt..... :roll:
Start je een monarchistische beweging of een republikeinse? Wie denk je dat je "volgelingen" worden?

Wouter Waagmeester
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Wouter Waagmeester » zo aug 08, 2010 8:46 pm

SGABeest schreef:
Wouter Waagmeester schreef:Start je een monarchistische beweging of een republikeinse? Wie denk je dat je "volgelingen" worden?
Ik zie het verband niet met het voorgaande. Maar monarchie of republiek, dat is nou net dat ene onderwerp waarover ik geen mening heb. En: in het algemeen: word nooit volgeling!

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » ma aug 09, 2010 12:38 am

Leve de republiek!
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Plaats reactie