Site problemen zijn weer opgelost

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Site problemen zijn weer opgelost

Bericht door Guus » vr feb 18, 2011 7:25 pm

Hoi,

Woensdag avond is de server herstart en zijn er wat problemen geweest om het een en ander weer op te starten. Hardeschijf bevatte wat fouten die gerepareerd zijn. Door drukte van de afgelopen dagen is het allemaal wat uitgelopen. Nu draait weer alles als vanouds, dus geniet er van! :-)

Groet,
Uw nederige website hoster,
Guus
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

caspar
Expert
Expert

Re: Site problemen zijn weer opgelost

Bericht door caspar » za feb 19, 2011 12:42 pm

TOP! Thanx Guus.
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

Wouter Waagmeester
Gevorderde
Gevorderde

Re: Site problemen zijn weer opgelost

Bericht door Wouter Waagmeester » za feb 19, 2011 1:07 pm

Allemaal zo vanzelfsprekend, een website tegenwoordig. Gaat er 's iets niet helemaal goed, dan mis je 'm gelijk. Ik had grote problemen met het schaakprobleem dat Ed ons voorgeschotelde in het draadje Driezet van KW. En dacht: even de hulp inroepen van de andere genieen (hint of eerste zet graag of klopt er iets niet aan de stelling e.d.). Maar het moest dit keer dus op eigen kracht. Fritz er bijgehaald, lukte ook niet (kennelijk niet diep genoeg ingesteld). Uren met de stelling zitten puzzelen. Ed liet me gisteren de oplossing zien. Nog nooit zo iets fraais gezien. Hoe kun je zo iets bedenken, vraag je je af. En René .. nou niet zeggen dat je 'm binnen 5 minuten had. Want dan zie ik het helemaal niet meer zitten. Wie de oplossing wil weten, vraag maar even, dan zet ik die er wel even onder.
Guus, fijn dat de boel weer lekker loopt.

Plaats reactie