ALV

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
SGABeest
Expert
Expert

Re: ALV

Bericht door SGABeest » vr aug 26, 2011 3:24 pm

Wouter Waagmeester schreef:Ik ben er vanavond niet bij. ........
Vanavond? De ALV is toch ivm Eemlandtoernooi op de 29e. Staat tot twee keer toe in de op naam gesteld uitnodigingsbrief.....
:(
Help! Hij communiceert.........

caspar
Expert
Expert

Bericht door caspar » vr aug 26, 2011 3:44 pm

Ik reken vanaaf op je Ton:)
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za aug 27, 2011 10:10 am

Ik heb zelden een ALV mogen bezoeken waarbij de akoestiek en de techniek ervoor zorgde dat alles achterin de zaal perfect verstaanbaar was, zo goed inhoudelijk was voorbereid, strak en zonder wanklank geleid werd, keurig en volledig correct financiel onderbouwd was, kort duurde en krachtige maatregelen liet zien die de doorstroming van de jeugd moet gaan bevorderen. De instelling van een commissie die zich moet buigen over het vraagstuk hoe nu de jeugdleden die lesgeven aan Dirk c.s. voor de vereniging te behouden. De invoering van meerdere toepasbare versies van innovatieve correctieELO's die de schaakwereld gaan veroveren, de contributieverlaging voor senioren, de flexibiliteit in speeltempi van drie x anderhalf uur (wat zal die bar een omzet gaan draaien! prima vondst.....) of vijf x 20 minuten met dezelfde kleur of dertien maal drie minuten met een paard minder zullen leven in de brouwerij gaan brengen. Dat de keuze welk tempo gehanteerd wordt per wedstrijddag mag verschillen en bij gebrek aan besluitvorming onder de spelers na drieenveertig minuten met de dobbelsteen beslist moet worden werd unaniem aangenomen.
Alleen de discussie dat Gunie niet in het eerste mag spelen omdat zijn digitale horlogeserie, zijn sleutelhanger met radioontvanger en zijn halsketting met touchscreenapplicatie voor arbitraire tussenkomsten kan gaan leiden, vond ik een te theoretische. Gunie mag blij zijn dat hij bij het derde die perikelen niet kent. Daarentegen was de alom gedeelde opinie dat Tissink op kosten van de vereniging de cursus "Denken voor je zet" mag volgen volkomen terecht. Chapeau voor het oude en nieuwe bestuur!
Laatst gewijzigd door SGABeest op za aug 27, 2011 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » za aug 27, 2011 10:14 am

Waarbij aangetekend moet worden dat Ton voor het eerst in zijn leven toe moest geven dat hij het eens was met Gunie. Ben ondertussen al weer vergeten waarom, aangezien het eerste nog niet is verwerkt ten gevolge van PTSS. :roll:
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za aug 27, 2011 10:18 am

JanK schreef:Waarbij aangetekend moet worden dat Ton voor het eerst in zijn leven toe moest geven dat hij het eens was met Gunie. Ben ondertussen al weer vergeten waarom, aangezien het eerste nog niet is verwerkt ten gevolge van PTSS. :roll:
Ik was het met de aanbeveling van Gunie eens dat het goed voor Arjan is om die cursus te gaan volgen!

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » za aug 27, 2011 12:56 pm

Ik ben rijkelijk laat maar door onvoorziene omstandigheden wil ik graag tijdens thuiswedstrijden gebruik kunnen maken van een kussentje onder mijn welgevormde billekes.
Kan de voorzitter hier nog in voorzien?
Ik neem aan dat spelers van mijn kaliber toch wel op enige wijze tegemoet gekomen kunnen worden, per slot van rekening doe ik het allemaal ter meerdere eer en glorie van de stad Amersfoort.

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » za aug 27, 2011 1:58 pm

@ Ton: hee, we hebben idd dezelfde vergadering bezocht!

@ Lukas: de bejaarde buurvrouw van mijn schoonmoeder wordt maandag afgevoerd richting verzorgingstehuis voor oude mensen die de weg definitief kwijt zijn. Ik zal vanmiddag kijken of ik naar goed Amersfoorts gebruik haar stoelkussentje achterover kan drukken. Wel nog even wassen denk ik want enige incontinentiesporen zullen nog riekbaar zijn vrees ik.
Verba volant, scripta manent

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za aug 27, 2011 2:45 pm

Jeroen Schuil schreef: Wel nog even wassen denk ik want enige incontinentiesporen zullen nog riekbaar zijn vrees ik.
Lukas Boutens schreef:Ik neem aan dat spelers van mijn kaliber toch wel op enige wijze tegemoet gekomen kunnen worden, .......
Het wordt ieder jaar doller met sommige gassies van het eerste. In het verleden moest Jeroen Bugel al met een paar steunkousen en tweedehands fietstassen gevuld met Suske en Wiske's gelijmd worden en nu vraagt Lukas om incontinentievreters.... :mrgreen:

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » za aug 27, 2011 3:11 pm

Tja Ton,

Ook dit lichaam begint sporen van ziekte en verderf te vertonen.
Het voordringen aan de bar behoort definitief tot een ver verleden.
De diverse kwaaltjes beginnen zich op te stapelen.

@ Jeroen,

Schoonmaken hoeft niet, thuis zijn ze er al aan gewend.

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za aug 27, 2011 3:53 pm

Lukas Boutens schreef:Tja Ton,
Ook dit lichaam begint sporen van ziekte en verderf te vertonen.
Het voordringen aan de bar behoort definitief tot een ver verleden.
De diverse kwaaltjes beginnen zich op te stapelen.

@ Jeroen,
Schoonmaken hoeft niet, thuis zijn ze er al aan gewend.
Ik dacht nog even, voor ik de @ aan Jeroen zag, dat ik misschien iets voor je kon doen....Serviceflat te Castricum aan zee bespreken of zo.
Maar na de @ vrees ik toch dat zelfs thuiszorg en intramurale verzorging al niet meer opgaan en intramurale verpleging in het verschiet ligt.
Gezien de huidige financieringsgedachten in de politiek over zorg, hoop ik dat je een flink eigen vermogen hebt opgebouwd Lukas. Een alternatief wat ik nog kan aanraden is een relatief goedkope kamer in een retraitehuis - er is veel leegstand bij de zusters en de broeders - een deel PGB en een deel eigen bijdrage.
Als er gecollecteerd moet worden ben ik graag bereid om voor je met de bus rond te gaan hoor!

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » za aug 27, 2011 4:37 pm

Ton heeft duidelijk inspiratie opgedaan tijdens de ALV. De volgende dag schrijft hij het forum vol. :lol:
Ton, ik hoop dat je weer spraakmakend aanwezig zult zijn in de interne. Dan krijgt de clubavond meer glans !
Er zit nog steeds schot in de zaak

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » zo aug 28, 2011 12:11 pm

Bij deze wil ik het met name Jeroen Schuil maar ook de rest van het bestuur complimenteren. De vergadering verliep goed misschien wel wat lang maar de kwaliteit en de wijze van vergaderen gaf mij het gevoel van betrokkenheid en met name serieus te willen kijken naar de vraagstukken die er liggen. Toen ik weg ging had ik echt het gevoel dat wij als leden trots mogen zijn zo'n bestuur te hebben die samen met de leden er iets moois van willen maken!

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » zo aug 28, 2011 12:31 pm

:oops:

(dank Hans, ook namens de andere bestuursleden).
Eén zo'n compliment maakt het voor mij al weer de moeite waard om er weer een jaar tegenaan te gaan :D
Verba volant, scripta manent

Lukas Boutens
Expert
Expert

Bericht door Lukas Boutens » zo aug 28, 2011 9:10 pm

@ Schuil,

heb je dat kussen nou al geregeld?
Wat die van Doorn van jouw bestuurlijke kwaliteiten vindt doet er m.i. niet echt toe.
Je hebt i.i.g. nog 3 weken! :mrgreen:

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » zo aug 28, 2011 11:05 pm

Hey Lukas,

ook weer terug? :lol:

Plaats reactie