Onduidelijk

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Onduidelijk

Bericht door RobertKrouwel » zo jan 29, 2012 8:39 pm

Als Ex-SGA'er volg ik de club nog wekelijks. Ik kan alleen totaal niets meer opmaken uit de stand. Die is schijnbaar anders opgezet met punten en groepen. Maar toch staan de groepen wel weer door elkaar heen.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het moet lezen?
Alvast bedankt voor de moeite
Kick 'em while they're Down.
http://www.youtube.com/watch?v=SRaw_DBxQaI

Remy
Expert
Expert

Re: Onduidelijk

Bericht door Remy » zo jan 29, 2012 9:42 pm

Degene die boven aan staat is de nummer 1, die daaronder de nummer 2 etc....

Verder zijn er 4 groepen (barneveld heeft er 3) en zijn de regels hetzelfde als in Barneveld...

Degene die het hoogst staat van elke groep plaatst zich voor de play-off ( met 2 man) mits deze persoon het aantal partijen die nodig zijn gespeeld heeft

As simple as it is;)
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Als ik geen gelijk heb, treedt automatisch regel 1 in werking

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » ma jan 30, 2012 8:25 am

maar waarom dan dit:

9 Guus Beltman 5013 4950 63 4,0 5 B
10 Joeri Piet 5011 5000 11 3,5 7 A
11 Ed van de Gevel 5008 4950 58 5,0 8 B

En staat Hiemstra met 98 punten niet tweede?

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » ma jan 30, 2012 11:11 am

9 Guus Beltman 5013 4950 63 4,0 5 B
10 Joeri Piet 5011 5000 11 3,5 7 A
11 Ed van de Gevel 5008 4950 58 5,0 8 B
Klopt als een bus: Guus heeft 5013 punten, Joeri 5011 en Ed 5008 (de beginwaarden van Guus en Ed zijn 4950 en die van Joeri 5000).
Verba volant, scripta manent

RobertKrouwel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door RobertKrouwel » ma jan 30, 2012 11:28 am

ah okay de beginwaarde zijn nu anders daar zit het verschil in. Eerder starte iedereen inderdaad op het zelfde punten aantal.
Dank je. nu zie ik het weer :lol:

Joeri
Beginner
Beginner

Bericht door Joeri » ma jan 30, 2012 7:20 pm

Wat ik alleen even kwijt ben is hoe er nu gestreden wordt om de 2e periode? Vroeger begon iedereen weer op hetzelfde puntenaantal bij aanvang van de 2e periode. Nu niet.

Moet ik dan nu mijn belabberde 1e helft helemaal goed gaan maken om bovenaan te kunnen komen in de 2e periode?
Of geldt mijn verschil dan met mijn startrating in die 2e periode (laat ik dan op een verbetering hopen).

Anders is je 2e periodetitel namelijk gewoon diegene die de meeste ratingpunten heeft vergaard.

Als je begrijpt wat ik bedoel :D

Robin van Ee
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Robin van Ee » ma jan 30, 2012 8:10 pm

Dat vind ik zelf ook een beetje vreemd, dat je in de tweede periode niet gewoon weer allemaal op 0 begint. Zo kan de basis voor een tweede periodetitel al in de eerste gelegd worden. Ook ben ik geen voorstander van verschillende puntenaantallen per groep aan het begin van een seizoen, zo wordt iemand uit de B of C flink benadeeld in de strijd om het clubkampioenschap. Vorig jaar werd ik in de eerste periode tweede als B-speler en had ik dus een reële kans op het clubkampioenschap, nu sta je als iemand uit de B al direct op grote achterstand.

Maar ach, zo heb ik wel meer twijfels over de interne, helaas kon ik niet aanwezig zijn op de ALV want nu komt het als mosterd na de maaltijd :)

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » ma jan 30, 2012 10:52 pm

Snap jullie problemen..

Zie het zo.. Nu heeft Schuil ook een keer kans

Ed van de Gevel
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Ed van de Gevel » di jan 31, 2012 9:04 am

Robin van Ee schreef:Dat vind ik zelf ook een beetje vreemd, dat je in de tweede periode niet gewoon weer allemaal op 0 begint. Zo kan de basis voor een tweede periodetitel al in de eerste gelegd worden. Ook ben ik geen voorstander van verschillende puntenaantallen per groep aan het begin van een seizoen, zo wordt iemand uit de B of C flink benadeeld in de strijd om het clubkampioenschap. Vorig jaar werd ik in de eerste periode tweede als B-speler en had ik dus een reële kans op het clubkampioenschap, nu sta je als iemand uit de B al direct op grote achterstand.
Het gekke is dat de verschillen in de startwaardes voornamelijk op verzoek van C spelers (vorig jaar D) zijn ingesteld. Kennelijk willen die graag flink benadeeld worden... :? Om het een beetje te compenseren zijn alle groepen wat groter gemaakt en is er geen D groep meer. Voor het doortellen was het argument dat iemand die een slecht seizoen draait ook na het ingaan van de tweede periode graag tegen wat mindere tegenstand wil uitkomen. Maar in mijn ogen zijn voor elke keuze wel argumenten voor en tegen te verzinnen. Alles is volgens de besluiten van de ALV, eind augustus is er weer alle gelegenheid tot wijzgingen
"Without facts decisions cannot be made logically, you must then rely on human intuition"
- Mr. Spock, Assignment Earth -

JeroenBugel
Expert
Expert

Bericht door JeroenBugel » di jan 31, 2012 12:20 pm

Is toch niks mis mee zo? :P :P :P

Nee ik dacht ook dat we weer op 0 zouden beginnen...

Maar dan moeten jullie me maar inhalen!!

Remy
Expert
Expert

Bericht door Remy » di jan 31, 2012 1:20 pm

Dat wordt eitje, speel vrijdag wel ff tegen jou bugeltje.. speel dan maar 1 e6 en we gaan lachen:)

Robin van Ee
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Robin van Ee » di jan 31, 2012 3:17 pm

Ed van de Gevel schreef: Het gekke is dat de verschillen in de startwaardes voornamelijk op verzoek van C spelers (vorig jaar D) zijn ingesteld. Kennelijk willen die graag flink benadeeld worden... :? Om het een beetje te compenseren zijn alle groepen wat groter gemaakt en is er geen D groep meer. Voor het doortellen was het argument dat iemand die een slecht seizoen draait ook na het ingaan van de tweede periode graag tegen wat mindere tegenstand wil uitkomen. Maar in mijn ogen zijn voor elke keuze wel argumenten voor en tegen te verzinnen. Alles is volgens de besluiten van de ALV, eind augustus is er weer alle gelegenheid tot wijzgingen
Okee, duidelijk! Ja zoals ik al zei, ik was er niet op de ALV dus heb weinig recht van spreken. Ik zal voor komende augustus een vlammend pleidooi voorbereiden :)

Plaats reactie