Verzoek Laren mbt schaakweekend

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
caspar
Expert
Expert

Verzoek Laren mbt schaakweekend

Bericht door caspar » vr jan 18, 2013 12:23 pm

Onderstaande mail ontvangen voor wie het mogelijk een idee vind. Zelf mailen met dhr. Kreuning
-------------
Het eerste weekend van maart wordt er een schaakweekend in Noord Sleen georganiseerd door ondergetekende.
Zoals je wellicht weet ben ik lid van sc- Laren.
Er doen verschillende mensen mee aan het toernooi/weekend te weten Gabri van de Schootbrugge, Paul Mars, leden van laren, bsg (misschien) en ik, zei de gek.
In totaal is er plek voor 14 man, s avonds zijn er verplichte toernooitjes, maar overdag is er ook in de omgeving zat te doen. Uiteraard kan er overdag ook gekaart, uitgeslapen of andere spelen gedana worden.
Mensen die van een biertje houden en mee willen worden verzocht zich z.s.m. op te geven, vol is vol.
Ik had overigens Ariën Hooimeyer al gevraagd contact met je op te nemen, maar die heeft e.e.a. af laten weten, hij gaat zelf niet meer mee hoewel hij dat min of meer toegezegd had.
Uiteraard willen we de 14 man bij elkaar krijgen zodat we toch een leuk weekend kunnen hebben.
De kosten bedragen ca 55 euri ex. eten en drinken.
Mocht jij of andere leden van amersfoort mee willen, laat het me dan z.s.m. weten.

Betalen is sowieso meegaan, de gene die het eerste komt, het eerste maalt, heb nog plek voor ca 7 man.

P.H. Kreuning
06-12194831
pkreuning@scarlet.nl
http://schoolschaak.tk
Geld (55 euro) overmaken tnv p.h. Kreuning te ankeveen, bankrek. 623484463

Laat aub snel horen of er binnen uw vereniging mensen zijn die mee willen.

mvg

P.H. Kreuning
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

SGABeest
Expert
Expert

Re: Verzoek Laren mbt schaakweekend

Bericht door SGABeest » vr jan 18, 2013 4:27 pm

caspar schreef: Er doen verschillende mensen mee aan het toernooi/weekend te weten .... Paul Mars....
Laat m lekker kreunen!
Help! Hij communiceert.........

Lukas Boutens
Expert
Expert

Re: Verzoek Laren mbt schaakweekend

Bericht door Lukas Boutens » za jan 19, 2013 10:47 am

Ik ben ook niet zo van de gezelligheid in 2013, geef mijn portie maar aan Gunie.
Ik meen mij vaag te herinneren dat die jongens in het Larensche nog wel wat kledingadviezen kunnen gebruiken.

Plaats reactie