Afscheid, bedankt!

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Reint
Gevorderde
Gevorderde

Afscheid, bedankt!

Bericht door Reint » ma aug 18, 2014 5:27 pm

Beste clubleden,

Na een officieel bericht naar het bestuur wil ik hierbij ook aan jullie laten weten dat ik heb besloten afscheid te nemen van SG Amersfoort. Twee jaar geleden heb ik besloten voor Amersfoort te kiezen omdat ik graag in de promotieklasse wilde spelen omdat ik geen ruimte meer had om op zaterdagen te spelen. Ik woonde toen al in Apeldoorn, maar kon daar doordeweeks niet op een passend niveau extern spelen. Vandaar de keuze voor Amersfoort.

Tegenwoordig heb ik echter wat meer tijd en wil ik ook graag weer met enige regelmaat interne competitie spelen. Door de reisafstand gaat dat in Amersfoort echter niet lukken. Vandaar dat ik besloten heb om vanaf komend seizoen voor Schaakstad Apeldoorn te gaan spelen.

Hierbij wil ik jullie hartelijk bedanken voor de afgelopen twee jaren. Ik heb met veel plezier bij jullie geschaakt en kijk terug op twee mooie jaren. Wat schaakwedstrijden en resultaten betreft, maar zeker ook wat de contacten betreft. Super bedankt hiervoor!

Het ga jullie goed!

Wie weet tot ziens,
Reint

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Re: Afscheid, bedankt!

Bericht door Gunie du Chatinier » di aug 19, 2014 12:02 am

Beste Reint, ik betreur jouw keuze. Zowel als schaker als mens was je een verrijking voor onze club; waarbij ik het genoegen had om een jaar jouw teamgenoot te zijn. Tegelijkertijd begrijp ik jouw toelichting en motieven maar al te goed. We gaan je nog tegen komen. Het ga je goed!! hartelijke groet, Gunie du Chatinier.

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » di aug 19, 2014 4:42 pm

Reint,
Het waren met jou twee fantastische jaren bij het SGA. We zullen je missen. ik wens je veel succes met je studie en met het schaken in Apeldoorn. In ons kleine schaakwereldje komen we elkaar vast nog wel een keer tegen. Alle goeds !
Er zit nog steeds schot in de zaak

ruudkuchler
Expert
Expert

Bericht door ruudkuchler » di aug 19, 2014 6:58 pm

Reint, jammer maar begrijpelijk dat de overstap maakt naar Apeldoorn.
Wie weet komt dat weerzien al op zaterdag 1 november aanstaande.
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde.
In de praktijk zijn ze dat niet.

Plaats reactie