eindelijk: denksportcentrum!!!

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » zo sep 21, 2003 9:54 pm

Als bestuurslid van de Stichting Labyrinth/denksportcentrum Amersfoort heb ik behoefte om te reageren op het bericht van Arjan Tissink:

1. Van een goudmijntje is geen sprake. Integendeel: met de medeverantwoordelijkheid voor senioren-activiteiten overdag en vijf betaalde krachten op de loonlijst en een onder druk staande subsidie voor het seniorendeel (het denksportdeel wordt niet gesubsidieerd) zullen we het moeilijk genoeg krijgen om kostenneutraal te werken. We hebben alle vertrouwen dat dat gaat lukken, maar de goudmijnsuggestie is ver bezijden de realiteit.
2. Alle verenigingen gaan gewoon zaalhuur betalen (hoogte gecorreleerd aan de hoeveelheid ruimte die gebruikt wordt). Alhoewel het streven is om de zaalhuur schappelijk te houden is de verwachting dat de prijzen iets onder marktconformniveau zullen liggen.
3. De door Arjan genoemde barprijzen zijn indirect gesubsidieerde prijzen overdag voor de seniorenactiviteiten. De barprijzen voor de denksporters worden aanmerkelijk hoger.
4. Ik verzoek Arjan vriendelijk doch beslist om zich niet meer als een ongeleid projectiel schuldig te maken aan stemmingmakerij, misleidende berichtgeving en selectief luisteren. Hiermee worden verwachtingen gewekt die niet realistisch zijn en die hij zelf later zal moeten corrigeren naar de leden.
5. Tevens verzoek ik Arjan om berichtgeving over de ontwikkelingen in het vervolg aan mij over te laten. Als bestuurslid van de stichting ben ik waarschijnlijk beter in staat om genuanceerde en realistische informatie te geven. Ik begrijp en waardeer Arjans enthousiasme, maar met zijn suggesties loopt hij ons voor de voeten. Ik kan me niet voorstellen dat dat zijn bedoeling is.

Sans rancune en met welgemeende groet, Gunie du Chatinier.
gewekt l[dze m zeuoden

Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Guus » ma sep 22, 2003 11:53 am

Bedankt Gunie voor de waarschuwing..

Ik heb zelf ook iets van: eerst zien dan geloven. :lol:

Ook al zouden de kosten gelijk liggen dan de Open Hof, denk ik dat zelfs dan iedereen het er overeens is dat het nieuwe centrum veel meer mogelijkheden kan bieden. Denk aan activiteiten zoals: snelschaaknacht, eemlandkampioenschap en BBQ's. Maar het blijft afwachten.. 8)

Ik denk dat iedereen erg blij is dat na al die tijd er toch weer een gezamelijk centrum komt.. :)
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

SGABeest
Expert
Expert

graag explicatie van onze enige echte expert

Bericht door SGABeest » ma sep 22, 2003 7:55 pm

De barprijzen voor de denksporters worden aanmerkelijk hoger. .......
ff toelichting graag. Hoe veel hoger is aanmerkelijk hoger?
Help! Hij communiceert.........

Gunie du Chatinier
Expert
Expert

Bericht door Gunie du Chatinier » di sep 23, 2003 12:10 am

leuk geprobeerd Ton, maar ik ga de vraag pas beantwoorden als ik een nauwkeurig antwoord heb. Ik heb goede hoop dat jouw Bruin ze wel kan trekken. Of dat meer over jouw Bruin dan over de barprijzen zegt zal je nog even moeten afwachten.

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » di sep 23, 2003 8:27 am

Ik begrijp de voorzichtigheid van Gunie helemaal! :D
De Drietand is echter al afgeschreven. De ouderen kunnen overdag voor gereduceerde prijzen een biertje pakken en de denksporters moeten er s'avonds flink voor lappen :twisted: Is er dan sprake van discriminatie ? Moeten de denksporters dan voor de ouderen zorgen ? Aan welke kant staat Gunie ? Of mag Gunie wel tegen gereduceerde tarieven een biertje drinken? :D :) :shock:
Ik ga voor het motto: "groots en goedkoop" :D 8) :roll: :o

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » di sep 23, 2003 10:40 am

De Drietand kan ook nog een kraakpand worden :D 8) :o :( :) :lol:

SGABeest
Expert
Expert

stijgende verbazing

Bericht door SGABeest » di sep 23, 2003 12:47 pm

Gunie,
Je brengt me in opperste verwarring! Je weet WEL dat de barprijzen voor denksporters AANZIENLIJK zullen stijgen, maar niet hoeveel aanzienlijk is.

Stel de Tissink these ( Voor bejaarden geldt: Bier 1,20 Koffie 0,55) is correct! Is aanzienlijk stijgen voor denksporters dan Bier 1,20 en Koffie 1,55 of is het Bier 1,20 en Koffie 2,55? Of waag je het zelfs te overwegen het Bier naar 1,25 te brengen? Graag explicatie van je aanpakscenario's!

P.S: Is het mogelijk dat er overdag inkomsten uit dealactiviteiten worden gegenereerd?

Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Guus » di sep 23, 2003 5:36 pm

Jongens, laat Gunie nou even met rust...

Hij heeft al z'n energie nodig voor de (bar) onderhandelingen en ik heb er wel vertrouwen in dat Gunie een goed accoord sluit met de andere partijen. 8)
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » di sep 23, 2003 9:55 pm

helemaal mee eens Gunie is een klasse apart dus laat m even z'n werk afmaken dan hebben we er allemaal plezier van straks!

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » wo sep 24, 2003 10:48 am

Ach, het is toch maar wat borrelpraat. Op de vergadering riepen alle denksportverenigingen hetzelfde:"we wachten de condities rustig af". In februari 2004 weten we meer. Maar ik geef toe, het blijft leuk om over een denksportcentrum de fantaseren.

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » wo sep 24, 2003 7:05 pm

stelletje droogkloten......

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » wo sep 24, 2003 11:57 pm

je hebt misschien wel gelijk ton en misschien ben ik wel hypocriet in deze. Toch denk ik dat het goed is Gunie zn wek te laten doen en hierover live moppen te tappen grollen te maken doen we vrijdag op de club goed?

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » do sep 25, 2003 12:48 pm

Waarde Hansie. Gunie is uitstekend in staat voor zich zelf op te komen en behoeft volgens mij geen enkele moraalridder omdat hij zijn standpunten met verve en humor zelf kan verdedigen......

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » do sep 25, 2003 3:34 pm

Misschien laat Gunie wel zijn hypotheek verhogen (met de overwaarde van zijn huis) voor de realisatie van het denksportcentrum :D :lol:
Gunie is tot alles in staat !

Plaats reactie