Jammer weer geen Kasparov in Wijk aan zee..

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Jammer weer geen Kasparov in Wijk aan zee..

Bericht door Guus » wo sep 17, 2003 3:35 pm

"WIJK AAN ZEE - De organisatie van het Corusschaaktoernooi is er niet in geslaagd Gari Kasparov naar Wijk aan Zee te halen. De winnaar van 1999, 2000 en 2001 heeft via zijn manager Williams laten weten dat het evenement niet in zijn agenda past.

Jevgeni Bareev en Viktor Bologan zijn aangetrokken om het deelnemersveld te completeren. Bareev won het toernooi in 2002 en werd in 2003 derde. Bologan zegevierde dit jaar in Moskou en Dortmund. Eerder werden de andere deelnemers als Kramnik en Anand al vastgelegd. De Nederlandse inbreng komt van Timman, Sokolov en Van Wely."
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

Dimi
Expert
Expert

Bericht door Dimi » wo sep 17, 2003 4:02 pm

Ik heb me laten vertellen dat Kasparov niet meedoet, omdat de speeltijden onhandig zijn. Door deze speeltijden kan je niet op een fatsoenlijke tijd lunchen en ook niet op een fatsoenlijke tijd dineren.

Hans van Doorn
Expert
Expert

jammer kasparov doet niet mee

Bericht door Hans van Doorn » wo sep 17, 2003 5:25 pm

Helemaal mee eens er is meer dan schaken alleen

René
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door René » wo sep 17, 2003 8:50 pm

Jammer hoor!
Blijft een vreemd figuur die Kasparov....is zeker een schaker?? :lol:

Als het lukt ga ik komende Corus editie een tienkamp spelen. Heb dit jaar nog ongeveer 50 vrije dagen staan geloof ik.....

Ik heb begrepen dat ik de komende tijd mijn brievenbus goed in de gaten moet houden........niet dezelfde dag insturen schijnt al te kunnen betekenen "geen deelname".....

Wat dat betreft is het wel ongeloofelijk dat Kasparov om zo'n belachelijke reden een uitnodiging afslaat......vele anderen zouden er een moord voor doen! :o

Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Guus » do sep 18, 2003 10:24 am

Als beste van de wereld (imho is hij dat nog steeds) mag je best excentriek/lastig zijn.

Je zag het ook al aan de persberichten: iedereen was al bekend, behalve 1 plaats: Kasparov
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

Plaats reactie