Open Amersfoorts Schaakkampioenschap

Je speelt eens een toernooitje en je hebt een leuk verslag....
Hans van Doorn
Expert
Expert

Re: Open Amersfoorts Schaakkampioenschap

Bericht door Hans van Doorn » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Het lijkt mij handig als het gewoon op de link staat waar de indeling staat toch? Wat er met mijn zonnet account is geen idee maar het is dweilen met de kraan open! Ik wil dan ook iedereen adviseren voortaan te mailen via hfvandoorn@gmail.com dat gaat in ieder geval wel goed.

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Ik moet me helaas weer afmelden.
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

JanK
Expert
Expert

Bericht door JanK » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Hans van Doorn schreef:Het lijkt mij handig als het gewoon op de link staat waar de indeling staat toch? Wat er met mijn zonnet account is geen idee maar het is dweilen met de kraan open! Ik wil dan ook iedereen adviseren voortaan te mailen via hfvandoorn@gmail.com dat gaat in ieder geval wel goed.
@Hans, volgens mij staat de link ergens in dit draadje. En zou je Gerard Oostenbrink even je nieuwe email door willen sturen. Dan komt het voor de laatste ronde in ieder geval goed.
@Super Marti: Da's Super, Marti! Ook voor de laatste ronde heb ik de nul-nul voor je genoteerd :mrgreen:
Greetz,
Jan

My God, I used to think chess required thought. Now, I realize it doesn't. (Douglas Hofstadter)

Gerard van Otten
Expert
Expert

Bericht door Gerard van Otten » zo feb 04, 2018 1:22 pm

Vooruit gespeeld op de clubavond van Goede Vrijdag 6 april:

Joeri Piet - Gunie du Chatinier 1-0

Joeri komt door deze overwinning op 5,5 uit 7 en legt veel druk bij de concurrentie om in de laatste ronde nog langszij te komen!

Hans van Doorn
Expert
Expert

Gerard dat lijkt me inderdaad lastig :lol: Alleen Maarten kan nog langszij komen. Kijken of hij ook Arjan kan verslaan zou knappe prestatie zijn. Joeri uiteraard van harte met deze mooie prestatie en de in ieder geval gedeelde zege in dit gezellige toernooi! Misschien een goed idee om de laatste ronde als vaste aanwezig dienende te zijn ronde te bestempelen dat houdt de spanning er in ieder geval wat meer in! Ik lees dit net en heb zoiets van leuk voor Joeri maar voor de aanwezigen tijdens de laatste ronde toch anders als iedereen gewoon moet spelen.

Gerard van Otten
Expert
Expert

Benieuwd hoe de spelers van het tweede zich vanavond gaan afreageren tijdens de slotronde van het OAK! Er wordt wel beweerd dat een snelle overwinning kort na een verloren wedstrijd wonderen doet...

Hans van Doorn
Expert
Expert

Ik zal mn best doen om dat te voorkomen ;-) Ben goed in lang nadenken :lol:

Gerard van Otten
Expert
Expert

En de winnaar is...Joeri!

Bizarre partij tussen Jeroen en Hans, terwijl Maarten Corpeleijn tevreden was met remise tegen Arjan, waarna Maarten sportief het prijzengeld van de derde plaats doneerde aan de jeugd van Hoogland. Wie heeft er dan naast de pot gepist? Niet Gunie, die tweede werd. Mijn 5 uit 7 deed mij op allerlei fronten en op basis van allerlei criteria op de gedeeld tweede plaats belanden maar dit toernooi kent de regel dat prijzengeld niet wordt gedeeld. Mijn avond was echter prima want ik mocht me weer lekker uitleven in een Siciliaan tegen Tom Officier en na pak hem beet 20 zetten had ik een stuk en de partij gewonnen. De vorm is terug, het seizoen echter voorbij :)

Plaats reactie