SGS Teamsnelschaken op 8 november in Bunschoten

Je speelt eens een toernooitje en je hebt een leuk verslag....
Plaats reactie
Gerard van Otten
Expert
Expert

SGS Teamsnelschaken op 8 november in Bunschoten

Bericht door Gerard van Otten » zo okt 19, 2014 2:20 pm

Net als vorige jaren wordt er gespeeld in zestallen, verdeeld over twee groepen. Bij inschrijving heeft men vrije keuze, al worden teams met een ratinggemiddelde onder 1750 aanbevolen zich in de subgroep in te schrijven, en teams met een ratinggemiddelde boven 1850 in de kampioensgroep. N.B. deze ratinggemiddelden liggen iets lager dan vorig jaar, het is de bedoeling dat beide groepen ongeveer even groot worden.

In de toernooi-opzet zal een en ander worden gewijzigd, met het doel om voor meer en spannendere wedstrijden te zorgen voor alle teams. Daarover zal meer bekend gemaakt worden, zodra de reglementswijzigingen definitief en goedgekeurd zijn.

Verdere informatie zal z.s.m. verspreid worden via de SGS-website, houd deze dus in de gaten. Op de homepage van onze website vind je ook de aankondiging van dit toernooi. Verder is er een nieuwsbrief verspreid onder de leden met informatie over dit toernooi. Aanmelden bij Alexander Miltenburg.

arjan
Expert
Expert

Re: SGS Teamsnelschaken op 8 november in Bunschoten

Bericht door arjan » di nov 04, 2014 4:05 pm

@ teamleiders
Helaas moet ik mij afmelden voor het SGS snelschaken in Bunschoten. Ik heb een begrafenis op zaterdagmiddag.
Er zit nog steeds schot in de zaak

Hans van Doorn
Expert
Expert

Re: SGS Teamsnelschaken op 8 november in Bunschoten

Bericht door Hans van Doorn » vr nov 07, 2014 10:59 pm

Succes morgen allen die wel spelen!!

Plaats reactie