Zwart speelt b6

Schuif gezellig aan en speel mee!
Plaats reactie
Martijn
Gevorderde
Gevorderde

Zwart speelt b6

Bericht door Martijn » vr okt 05, 2007 10:29 am

B6 is het geworden.

De kakkerlakjes van 010 ( witte kamp) zijn weer aan de beurt.
Biertje? Je vraagt een koe toch ook niet of ie gras lust!

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Bericht door Jeroen Schuil » vr okt 05, 2007 10:33 am

zeg eeh, Zwaantje, ik weet dat we naar buiten toe verdeeld zouden gaan optreden om de verwarring in het witte kamp te vergroten, maar je kan te ver gaan...

Gekke Henkie en psycho Johnnie hebben het Nederlandse voetbal gisteren weer een goeie dienst bewezen (NOT!). Gelukkig betaalde de 020 de eigen supporters om aub te komen kijken.
Zouden die mensen (ongeveer 3/4 van het stadionpubliek) die voortijdig huiswaarts togen, nog een reductie hebben gekregen (dus geld terug op een cadeau gekregen kaartje)?

Mijn voorstel: iedereen die het nog aandurft om in Amsterdam voetballen te gaan kijken, wordt gesponsord door Abramofiets; hiervoor levert gekke Henkie een deel van zijn 9 (NEGEN) miljoen in :)
Verba volant, scripta manent

arjan
Expert
Expert

Bericht door arjan » vr okt 05, 2007 12:14 pm

Weer al niet de beste zet voor zwart. Waar zijn jullie toch mee bezig? :lol:
Al spelenderwijs geven den witten wat vriendelije kansen aan den zwarten, maar deze worden totaal niet benut :?: Is dat een gebrek aan niveau? :lol:
Er zit nog steeds schot in de zaak

super marti
Expert
Expert

Bericht door super marti » vr okt 05, 2007 2:52 pm

Je zou het manneke toch bijna uitdagen voor een potje in de interne, niet?

Jammer dat ik altijd weer uitdaging in mijn tegenstanders zoek, anders was het een optie geweest. :twisted:
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

Willempie
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door Willempie » vr okt 05, 2007 4:20 pm

Zoals in het vorige draadje aangegeven zag het Witte Kamp het trage 5... b6 al van ver komen en onze krachtige reactie zal daarom niet lang op zich laten wachten. :D

En voor Jeroen: Als ze je in het zwaar verdeelde Zwarte Kamp met je voorkeuren pesten dan staat het je natuurlijk vrij om naar het Witte Kamp over te lopen. Mijn voorkeur is je bekend, maar die doet er eigenlijk niet eens toe want wij laten iedereen -of ze nu voor 010, 020 of bij wijze van spreken 0228 zijn- in zijn waarde. :wink:
F for Forward.

Plaats reactie