Loper zoekt boertje ( Lxe4 )

Schuif gezellig aan en speel mee!
super marti
Expert
Expert

Re: Loper zoekt boertje ( Lxe4 )

Bericht door super marti » vr mar 21, 2008 5:52 pm

Arjan ik begrijp dat de Witten gebruik maken van een PC met programma die bij hun denkbeelden past. Maarre die 286 is toch echt al een paar jaartjes schroot.....Misschien eens nadenken over kleine investering in een pc en in wat schaaktrainingen.
Perfectie....slechts één van mijn goede eigenschappen

André
Gevorderde
Gevorderde

Bericht door André » za mar 22, 2008 11:15 am

Er zijn momenteel veel conflicten in de wereld. Het zou jammer zijn als onze vereniging binnenkort ook in het nieuws komt als ware er een strijd tussen de 'witten' en de 'zwarten'. Ik probeer mij dus zoveel mogelijk te onttrekken aan de polemiek waar de gemiddelde viswijven op de markt zich voor zouden schamen!
Wellicht zullen mijn medestanders niet blij zijn met mijn ontboezemingen, toch moet mij iets van het hart opdat de gemiddelde onafhankelijke forumbezoeker ook een harmonieus gevoel kan krijgen over onze vereniging...

Ten eerste zijn we het met een aantal mensen op dit forum eens dat het witte systeem niet deugt. Ik zou het zelf bijvoorbeeld nooit in het echt willen/durven spelen. Wij vragen ons alleen af hoe het kan dat zwart tot nog toe niet in staat is gebleken om de witte zwakten bloot te leggen. Naar onze mening zijn er toch een aantal voor de hand liggende mogelijkheden geweest.
Ten tweede een persoonlijke noot: ik had bij nader inzien graag bij het kamp van onze opponenten willen zitten. Met name de forumreacties die getuigen van een zeer bekwame en diepgaande analytische gave kunnen mij enorm raken. Daarbij herken ik mijn eigen speelstijl in het verfijnde zwarte spel dat zich laat kenmerken als geduldig en koelbloedig.
Om de forumpartij te verlevendigen dachten wij te moeten kiezen voor een dubieus plan. Ik begrijp nu pas dat wij ons hebben laten verleiden door het vernuftige zwarte spel: Lxe4 kwam als een donderslag bij heldere hemel. Een pion achter, zonder enige compensatie.... Tot overmaat van ramp bevindt Willem zich ergens in Peru. Ik kan mij voorstellen dat mijn gewaardeerde teamgenoten uit ongeloof tot nu toe hebben geprobeerd om onze gewaardeerde tegenstanders om de tuin te leiden alsof wij dit allemaal hadden voorzien... Niks is echter minder waar. Daar gaat mijn paasweekend.... Hopelijk kan onze grote leider in Peru magisch krachten opdoen en met een verlossende zet komen.

Ps: is het nog mogelijk om te switchen? Na dit bericht verwacht ik dat ik door mijn teamgenoten gelyncht zou kunnen gaan worden....
Ieder nijlpaardje zingt zoals het gebekt is

SGABeest
Expert
Expert

Bericht door SGABeest » za mar 22, 2008 11:16 am

Leiderloze Witten lijden verder....
Bij de Zwarten is iedereen met een fatsoenlijke muziekkeuze welkom!
Help! Hij communiceert.........

Plaats reactie