Problemen met de site

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Problemen met de site

Bericht door Guus » ma feb 23, 2015 4:08 pm

Hi allemaal,

Als je dit leest, dan is de site weer bereikbaar. Dat is mooi. Maar juich niet te vroeg, want de problemen zijn nog niet verholpen. Hoogstens tijdelijk wat verbeterd, dat wel.

Hoe komt dit? Uw webmaster is onlangs verhuisd en heeft de machine in z'n meterkast staan. In het nieuwe huis hebben we (weer) internet via Ziggo. Nu blijkt dat de kabel die in de grond ligt niet goed te zijn voor internet. Er zitten kabel breuken in de buitenliggende kabel en hiervoor is bouwbedrijf BAM ingeschakeld om dit op te lossen. Soms valt internet op onvolspelbare momenten gewoon uit.

Het vervelende is wel dat we nog niet weten wanneer dit gaat gebeuren. Het enige wat we weten is dat BAM in de 1e week van maart contact met ons gaat opnemen voor het maken van een afspraak. Dus wanneer het definitief opgelost is, wat blijft nog even in de glazen bol.

Ik snap dat het vervelend is als de site offline is en je wel op zoek bent naar informatie. Vooral op vrijdagavond is het voor de interne competitie vervelend vanwege de indeling. Het zou dus kunnen zijn dat er geimproviseerd zal moeten worden als dit het geval is.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Mvg,
Guus
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

Jeroen Schuil
Expert
Expert

Re: Problemen met de site

Bericht door Jeroen Schuil » di feb 24, 2015 12:14 pm

Sterkte even Guus en dank voor je berichtje! Voor ons is het af en toe lastig, voor jou moet het veel vervelender zijn....
Verba volant, scripta manent

Guus
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Guus » ma mar 02, 2015 10:00 pm

De mannen van de kabel zijn geweest. Zojuist weer alle instellingen goed gezet. Site is er weer. Hopelijk is nu het euvel definitief verholpen.
Doordat ik de laatste tijd vaker schaak, merk ik dat ik steeds rotter dam

Hans van Doorn
Expert
Expert

Bericht door Hans van Doorn » za mar 07, 2015 12:10 pm

thnx Ziggo volgende keer iets sneller graag! of helemaal niet en draaien met die hap!

Plaats reactie