je verzint het niet...............

Wegens het vroege sluitingsuur van het Middelpunt hier 24 uur online..
Plaats reactie
caspar
Expert
Expert

je verzint het niet...............

Bericht door caspar » di mei 03, 2016 8:21 pm

Amersfoort en de Alevitische gemeenschap in het nieuws.
Je verzint het niet............

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _geit.html
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

Ed van de Gevel
Expert
Expert
Contacteer:

Re: je verzint het niet...............

Bericht door Ed van de Gevel » do mei 05, 2016 12:33 am

Tja. Graag een samenvatting van dit schokkende nieuws. Als ik op de link klik krijg ik een groot scherm te zien met "Ja klik hier om de cookies te accepteren". En als ik dat doe dan krijg ik de melding: "Als je ons cookie beleid niet accepteert, rot dan maar op". Zelfs van het onbetrouwbare broertje van de Telegraaf had ik beter verwacht....
"Without facts decisions cannot be made logically, you must then rely on human intuition"
- Mr. Spock, Assignment Earth -

caspar
Expert
Expert

Re: je verzint het niet...............

Bericht door caspar » do mei 05, 2016 2:26 pm

Erdogan vervolgt Amersfoortse Turk om 'klootzak'

Ebru Umar is niet de enige Nederturkse Erdocritica wier vrijheid door de Turkse dictator is afgepakt. De lange arm van Ankara reikt zelfs tot in Amersfoort, waar Ayhan Erbudak, voorzitter van de Alevitische Culturele Vereniging Amersfoort, een keer 'klöötzük' facebookte over Erdogan. Sindsdien werd hij online gestalkt door Erdogans langetenenpatrouilles en toen hij daar niet aan toegaf, pakten ze zijn Turkse neef in Turkije op om alsnog aan zijn NAW te komen. Erbudak ging zich dus toen maar melden bij de politie in Ankara. De rechtszaak is in juni en hem kan tot vijf jaar cel worden opgelegd. Dat moet zenuwslopend zijn voor je gevoel van veiligheid in een vrij land. Niet in de laatste plaats omdat Turkije zo ongeveer van ene op de andere dag aan 64 van de 72 visumeisen van de Europese Unie voldoet, dus als het een beetje tegenzit mogen al die klootzakjes van opperklootzak Erdogan (plus iedere niet-Turk die een Turks paspoort gaat vervalsen) vanaf eind volgende maand gratis het Europese Paradijs in om de vrede & veiligheid nog meer te verstoren. En Ebru? Ook als ze vrijgelaten wordt uit Turkije, zal ze in Nederland permanente beveiliging nodig hebben. Tegen de Turken. Welkom in Nederland, EU.

Regel 2 vond ik wel opvallend.
“A man with no enemies is a man with no character.”

Ja ik heb fouten gemaakt, maar het leven komt niet met instructies

Plaats reactie